Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Віктор-
dc.date.accessioned2021-10-26T10:13:42Z-
dc.date.available2021-10-26T10:13:42Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКириченко В. Сучасні тенденції розвитку педагогічної технології навчання загальної хімії у вищих технічних навчальних закладах // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 35–43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22750-
dc.description.abstractАналізується теперішній стан та пропонуються шляхи і методи оновлення традиційної педагогічної технології навчання загальної хімії у вищий технічній школі, центральною ланкою якої повинне бути інноваційне інформаційно-дидактичне забезпечення навчального процесу. Показано, що досягнення необхідного рівня особистісно-зорієнтованого і розвивального навчання студента тісно пов'язане із фундаменталізацією, індивідуалізацією і гуманізацією освіти в контексті нетрадиційних підходів до конструювання інформаційної системи загальної хімії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleСучасні тенденції розвитку педагогічної технології навчання загальної хімії у вищих технічних навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyrychenko.pdf470,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.