Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурко, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2021-11-01T10:44:17Z-
dc.date.available2021-11-01T10:44:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТурко О. В. Шляхи формування інфомедійної грамотності в майбутніх фахівців із початкової та дошкільної освіти засобами курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей. Київ : Академія української преси : IREX : Центр Вільної преси, 2021. С. 360-364uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7370-26-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22857-
dc.description.abstractПроаналізовано зміст понять «комунікативна компетентність», «критичне мислення», «інфомедійна грамотність», окреслено мету дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Описано, на прикладі лінгвістичних завдань та стратегій розвитку критичного мислення, шляхи формування інфомедійної грамотності майбутніх педагогічних фахівців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія української преси : IREX : Центр Вільної пресиuk_UA
dc.subjectінфомедійна грамотністьuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectфахівці з початкової та дошкільної освітиuk_UA
dc.titleШляхи формування інфомедійної грамотності в майбутніх фахівців із початкової та дошкільної освіти засобами курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Turko_Ways_of_forming_infomedia.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.