Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22903
Назва: Формування компетентності «уміння вчитися впродовж життя» способом самостійної роботи учнів з інтернет-ресурсами під час вивчення географії
Інші назви: FORMATION OF COMPETENCE "THE ABILITY TO LEARN LIFELONG" BY THE WAY OF INDEPENDENT WORK OF STUDENTS ON INTERNET RESOURCES DURING STUDY
Автори: Варакута, Ольга Михайлівна
Бібліографічний опис: Варакута О. Формування компетентності «уміння вчитися впродовж життя» способом самостійної роботи учнів з інтернет-ресурсами під час вивчення географії // Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль : Тайп, 2020. №4 (вип. 4). С. 102-106
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тайп
Ключові слова: компетентність
самостійна робота
Інтернет-сервіс
хмарний сервіс
урок географії
competence
independent work
Internet service
cloud service
geography lesson
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито можливості в процесі вивчення географії формувати компетентність «уміння вчитися упродовж життя» способом самостійної роботи з Інтернет-сервісами, насамперед, картографічного змісту, а також такими, як: Google Maps, Rebus1, QR Code Generator, Classtime, Mapillary та ін. Запропоновано Інтернет-адреси сайтів, які допоможуть учням самостійно здобути географічну інформацію, сформувати здатність застосовувати її під час виконання практичних завдань у різних життєвих ситуаціях. Розкрито цінність для самостійного засвоєння змісту географічної освіти найбільш використовуваних хмарних сервісів, а саме: Google Диск, YouTube, Blogger, Google Forms, Google Сайти, Microsoft Sway, які варто освоїти як вчителеві так і учням.
The article reveals the possibilities in the process of studying geography to form the competence "ability to learn throughout life" by working independently with Internet services, especially cartographic content, as well as: Google Maps, Rebus1, QR Code Generator, Classtime, Mapillary and others. Internet addresses of sites are offered, which will help students to independently obtain geographical information, to form the ability to use it when performing practical tasks in various life situations. The value for self-learning the content of geographical education of the most used cloud services, namely: Google Drive, YouTube, Blogger, Google Forms, Google Sites, Microsoft Sway, which should be mastered by both teachers and students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22903
Розташовується у зібраннях:Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства № 4 (Вип. 4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19_Varakuta.pdf276,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.