Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22922
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧайковська, Ганна Богданівна-
dc.date.accessioned2021-11-08T13:25:54Z-
dc.date.available2021-11-08T13:25:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧайковська Г. Б. Освіта для сталого розвитку в сучасній початковій школі: умови впровадження // Педагогічний альманах : збірник наукових праць. Херсон : Херсонська академія неперервної освіти, 2021. Вип. 47. С. 50-57uk_UA
dc.identifier.issn2616-5597-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22922-
dc.descriptionDOI : https://doi.org/10.37915/pa.vi47.154uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему реалізації освіти для сталого розвитку в умовах реформування вітчизняної освіти та з урахуванням реалій і потреб сьогодення. Зокрема проаналізовано та обґрунтовано педагогічні умови реалізації цілей освіти для сталого розвитку в навчанні учнів молодшого шкільного віку. Наголошено на необхідності оновлення змісту типових освітніх програм для початкової школи контентом сталого розвитку та освіти для сталого розвитку, у т. ч. природничої, громадянської та історичної, соціальної та здоров’язбережувальної освітніх галузей, що реалізується в межах інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Доведено, що така інтеграція відображає ідеї та принципи сталого розвитку, грамотно поєднує його ключові компоненти та сприяє формуванню в учнів початкової школи багатогранних, інтегрованих компетентностей. Установлено, що важливою педагогічною умовою реалізації цілей освіти для сталого розвитку є використання принципів педагогіки емпауерменту (мотивації і натхнення до дії). З’ясовано, що основним методом цієї концепції є партнерство, побудоване на основі активної суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу. В реалізації цілей освіти для сталого розвитку в освітньому процесі початкової школи необхідним вважаємо формування в учнів таких навичок: упевненість у собі, ораторські здібності, комплексне розв’язання проблем, уміння працювати в команді, вирішення конфліктів, емоційна компетентність, креативність, уміння домовлятись, когнітивна гнучкість тощо. Обґрунтовано важливість забезпечення інтерактивності освітнього середовища початкової школи як умови реалізації цілей освіти для сталого розвитку шляхом використання на уроках інформаційно-комунікативних технологій та інноваційних методів навчання. Особливо це актуально в умовах дистанційного навчання. Констатовано, що означені педагогічні умови взаємопов’язані та взаємодоповнювальні, формують сталу систему вимог, необхідних для впровадження ідей сталого розвитку в зміст освітньої програми початкової школи.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the problem of implementing education for sustainable development in the context of reforming national education and taking into account the realities and needs of today. In particular, the pedagogical conditions for the implementation of educational goals for sustainable development in the education of primary school students were analyzed and substantiated. Emphasis is placed on the need to update the content of standard primary school curricula with sustainable development content and education for sustainable development, including natural, civic and historical, social and health education sectors, which are implemented within the integrated course "I explore the world". It is proved that such integration reflects the ideas and principles of sustainable development, competently combines its key components and contributes to the formation of multifaceted, integrated competencies in primary school students. It is established that an important pedagogical condition for educational goals for sustainable development is the use of pedagogical principles empowerment (motivation and inspiration for action). It was found that the main method of this concept is a partnership, which was built on the basis of active subject-subject interaction of participants in the educational process. In the implementation of educational goals for sustainable development in the educational process of primary school we consider it necessary to form students’ soft skills: self-confidence, public speaking skills, complex problem solving, ability to work in a team, conflict resolution, emotional competence, creativity, ability to negotiate, cognitive flexibility, etc. The importance of ensuring the interactivity of the educational environment of primary school as a condition for achieving the goals of education for sustainable development through the use of information and communication technologies and innovative teaching methods in lessons. This is especially true in the context of distance learning. It is stated that these pedagogical conditions are interconnected and complementary, form a stable system of requirements necessary for the introduction of sustainable development ideas in the content of the educational program of primary school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонська академія неперервної освітиuk_UA
dc.subjectосвіта для сталого розвиткуuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectконцепція «Нова українська школа»uk_UA
dc.subjectінтегрований курс «Я досліджую світ»uk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectреалізація цілей освіти для сталого розвиткуuk_UA
dc.subjecteducation for sustainable developmentuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjecthe concept of "New Ukrainian school"uk_UA
dc.subjectintegrated course "I explore the world"uk_UA
dc.subjectprimary educationuk_UA
dc.subjectrealization of goals of education for sustainable developmentuk_UA
dc.titleОсвіта для сталого розвитку в сучасній початковій школі: умови впровадженняuk_UA
dc.title.alternativeEDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN MODERN PRIMARY SCHOOL: CONDITIONS OF IMPLEMENTATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сhaikovska_EDUCATION.pdf774,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.