Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарченкова, Марина-
dc.date.accessioned2021-11-17T10:52:20Z-
dc.date.available2021-11-17T10:52:20Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКарченкова М. Удосконалення процесу формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 3. C. 23–27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22971-
dc.description.abstractРозкрито оптимальні шляхи вдосконалення навчального процесу щодо готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності. Процес формування професійної готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання необхідно реалізовувати трьома етапами: формування позитивного ставлення до педагогічної діяльності; оволодіння студентами основними професійними вміннями і навичками; формування цілісної структури професійної готовності майбутнього вчителя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleУдосконалення процесу формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karchenkova.pdf349,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.