Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22998
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКостишина, Галина-
dc.date.accessioned2021-11-18T11:14:22Z-
dc.date.available2021-11-18T11:14:22Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКостишина Г. Технологія формування навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 8–16.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22998-
dc.description.abstractУ статті визначено психолого-педагогічні особливості технології формування професійних знань, способів дій, когнітивного стилю навчальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. Технологія формування навчально-пізнавальної діяльності під час вивчення фундаментальних дисциплін передбачає три основні етапи: орієнтаційний, навчально-моделювальний і результативно-корекційний. У процесі експериментальної роботи виявлено основні елементи послідовних мовленнєвих дій, спрямованих на зміну когнітивної структури студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleТехнологія формування навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kostyshyna.pdf390,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.