Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23146
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСопотницька, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-11-22T14:16:23Z-
dc.date.available2021-11-22T14:16:23Z-
dc.date.issued2013-11-27-
dc.identifier.citationСопотницька О. Компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльності // Vedecky prumysł evropskeho kontinentu- 2013 : Materiały IX mezinarodni vedecko - prakticka konference (27 listopadu - 05 prosincu 2013 roku)/ Dil 18 : Pedagogika. Praha : Education and Science, 2013. S. 8-15uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-8736-05-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23146-
dc.description.abstractНа підставі аналізу гісихолого-педагогічної літератури у статті визначені структурні компоненти, які забезпечують формування готовності студентів факультету фізичного виховання до тренерської діяльності, а саме психологічний, науково - теоретичний, практичний, психо-фізіологічний та фізичний. Визначено поняття готовності майбутніх учителів до професійної діяльності, професійна діяльність, професійна підготовка майбутніх учителів.uk_UA
dc.description.abstractНа основе анализа психолого-педагогической литературьі в статье опреде- леньї структурньїе компоненти, которьіе обеспечивают формирование готовності! студентов факультета физического воспитания к тренерской деятельности, а именно психологический, научно - теоретический, практический, психофи- зиологический и физический. Описанні понятие готовности будуїцих учителей к профессиональной деятельности, професіональная деятельиость, професіональная подготовка будущих учителей.uk_UA
dc.description.abstractOn the basis of the analysis of psychological and pedagogical literature in the article the structural components, which ensure the formation of readiness of students of the faculty of physical education to be a trainer, namely, psychological, scientific - theoretical, practical, psycho-physiological and physical. Defined the concept of preparedness of future teachers to professional activities, professional activities, professional preparation of future teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherEducation and Scienceuk_UA
dc.relation.ispartofseriesPedagogika;-
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectтренерuk_UA
dc.subjectтренерська діяльністьuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectучитель физической культуриuk_UA
dc.subjectтренерuk_UA
dc.subjectтренерская деятельностьuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectготовность, професіональная готовностьuk_UA
dc.subjectпрофесіональная подготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесіональная деятельностьuk_UA
dc.subjectcoachinguk_UA
dc.subjectexpert in physical educationuk_UA
dc.subjectthe process of preparationuk_UA
dc.subjectvolleyball coachuk_UA
dc.titleКомпоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльностіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sopotpytska_Komponenty_hotovnosti.pdf589,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.