Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23175
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернета, Світлана | - |
dc.contributor.author | Мороз, Іванна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T11:40:13Z | - |
dc.date.available | 2021-11-23T11:40:13Z | - |
dc.date.issued | 2021-05-13 | - |
dc.identifier.citation | Чернета С., Мороз І. Неформальна освіта в системі підготовки фахівців із соціальної роботи до надання соціальних послуг // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 275-279. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23175 | - |
dc.description.abstract | В статті автор актуалізує потребу підготовки фахівців із соціальної роботи до надання соціальних послуг. Акцентується увага значенні неформальної освіти у підготовці сучасного фахівця в цілому, та фахівця із соціальної роботи, зокрема. Подається аналіз поняття «неформальна освіта». Подаються результати дослідження щодо стану охоплення студентів спеціальності «Соціальна робота» неформальною освітою. Пропонуються напрями активізації студентів до здобуття нефoрмaльнoї ocвіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | фахівець із соціальної роботи | uk_UA |
dc.subject | система надання соціальних послуг | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка фахівця | uk_UA |
dc.title | Неформальна освіта в системі підготовки фахівців із соціальної роботи до надання соціальних послуг | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Appears in Collections: | Соціальна робота: виклики сьогодення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cherneta_Moroz.pdf | 524,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.