Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23200Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Калаур, Світлана Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Максим’як, Богдан | - |
| dc.date.accessioned | 2021-11-24T08:48:04Z | - |
| dc.date.available | 2021-11-24T08:48:04Z | - |
| dc.date.issued | 2021-05-13 | - |
| dc.identifier.citation | Калаур С. М., Максим’як Б. Потенціал соціокультурної анімації в організації соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки школярів // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 309-313. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23200 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкрито потенціал соціокультурної діяльності. Основна увага зосереджена на можливостях соціальної анімаційної роботи у профілактиці агресії підлітків. Окреслено спектр основних функцій та ознак, якими володіє соціокультурна діяльності у площині профілактики агресивної поведінки підлітків. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.subject | соціокультурна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | агресія | uk_UA |
| dc.subject | підлітки | uk_UA |
| dc.subject | соціокультурна анімація | uk_UA |
| dc.subject | функції | uk_UA |
| dc.subject | ознаки | uk_UA |
| dc.title | Потенціал соціокультурної анімації в організації соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки школярів | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Располагается в коллекциях: | Соціальна робота: виклики сьогодення | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kalaur_Maksymʺyak.pdf | 521,68 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.