Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРашина, Інна-
dc.date.accessioned2021-11-24T11:42:47Z-
dc.date.available2021-11-24T11:42:47Z-
dc.date.issued2021-05-13-
dc.identifier.citationРашина І. Технології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовища // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами Х Міжнародної науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.). Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2021. С. 364-368.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23226-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні підходи до аналізу поняття «розлади атистичного спектру», запропоновані науковцями у галузі медицини, психології та педагогіки. Актуалізовано необхідність включення дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти у ранньому віці. Представлено результати дослідження, проведеного з метою виявлення індивідуальних особливостей дітей з РАС дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectрозлади атистичного спектруuk_UA
dc.subjectдіти з розладами атистичного спектруuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.titleТехнології спільного викладання у освітньому процесі інклюзивного середовищаuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rashina.pdf190,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.