Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23312
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасилькова, Ольга-
dc.date.accessioned2021-11-26T09:36:16Z-
dc.date.available2021-11-26T09:36:16Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВасилькова О. Мотивація до подолання криз професійного розвитку вчителя як складова його педагогічної культури // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 18-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23312-
dc.description.abstractУ статті висвітленні результати теоретико-емпіричного дослідження проблеми мотивації до подолання криз професійного розвитку вчителя як складової його педагогічної культури. Обґрунтовані соціально-психологічні детермінанти перебудови мотиваційно-смислової сфери вчителя на різних фазах його кризових переживань. Окреслені можливі «моделі виходу» з кризового стану, що є певним відбиттям рівня сформованості професійно-культурних цінностей вчителя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleМотивація до подолання криз професійного розвитку вчителя як складова його педагогічної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vasylkova.pdf383,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.