Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорсук, Володимир-
dc.contributor.authorПонятишин, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2021-11-29T09:34:05Z-
dc.date.available2021-11-29T09:34:05Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБорсук В., Понятишин В. В. Диференційований підхід до вивчення сільськогосподарських машин в умовах кредитно- модульної системи організації навчального процесу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 7. C. 178-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23364-
dc.description.abstractРеформування процесу навчання у вищій школі полягає в його переході на кредитно-модульну систему вивчення дисциплін. У статті показані окремі аспекти диференційованого підходу до вивчення сільськогосподарських машин, суть якого полягає в переорієнтації із лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану форму навчання. Описаний підхід до розподілу навчального матеріалу на три рівні складності і визначення критеріїв до їх оцінювання. Критерії і тестові завдання наведені на прикладі вивчення теми «Посівні машини».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleДиференційований підхід до вивчення сільськогосподарських машин в умовах кредитно- модульної системи організації навчального процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boruk_Poniatyshyn.pdf899,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.