Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23392
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКопчак, Юрій Степанович-
dc.contributor.authorВасюк, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorГригорук, Анатолій Ананійович-
dc.contributor.authorKopchak, Yuriy Stepanovych-
dc.contributor.authorVasіuk, Inna Volodymyrivna-
dc.contributor.authorHryhoruk, Anatoliy Anan-
dc.date.accessioned2021-11-29T13:14:45Z-
dc.date.available2021-11-29T13:14:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКопчак Ю. С., Васюк І. В., Григорук А. А. Маркетинг територій як інструмент ефективності функціонування регіону // Наукові перспективи: журнал. 2021. № 11 (17). С. 270-280.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23392-
dc.description.abstractОдним з інструментів ефективного управління соціально- економічним розвитком територій, у тому числі розвитком регіонів, є маркетинг територій. Основне завдання маркетингу територій полягає у забезпеченні привабливості території не лише для суб’єктів, що здійснюватимуть зовнішнє інвестування, але і для того, щоб підвищити рівень комфортності проживання населення в цій території. Маркетинг територій треба розуміти як відповідний управлінський інструмент, застосування якого спрямоване на формування позитивного іміджу територій і регіону зокрема, підвищення зацікавленості наявних та потенційних інвесторів до економічної діяльності територій та регіону зокрема, а також створення сприятливого середовища, в якому будуть всі належні умови для досягнення високого рівня і якості життя населення. Стратегія маркетингу територій у контексті підвищення ефективності функціонування регіону передбачає ряд цілей, досягнення яких вимагає проведення спеціальних маркетингових заходів. У статті проведено аналіз ефективності функціонування регіону з позиції залучення інвестицій у ці процеси, так як інвестиції – це один із маркетингових напрямків. Для аналізу взято динаміку залишків залучених прямих інвестицій у розвиток України та трьох регіонів, тобто Івано- Франківської, Рівненської та Тернопільської областей. В результаті аналізу встановлено, що найменше з-поміж досліджуваних регіонів інвестиції з-за кордону одержує Тернопільська область, дещо вищими, але не на багато, є надходження прямих інвестицій у Рівненську та Івано-Франківську області. На прикладі результатів, отриманих за підсумками аналізу, встановлено, що на сьогодні не до кінця зреалізованими є напрямки маркетингу, зокрема інвестиційний напрямок, що пояснюється нестабільною динамікою залучення інвестицій у розвиток регіонів.uk_UA
dc.description.abstractOne of the tools for effective management of socio-economic development of territories, including the development of regions, is the marketing of territories. The main task of marketing territories is to ensure the attractiveness of the territory not only for entities that will make foreign investment, but also to increase the level of comfort of the population in this area. Territorial marketing should be understood as an appropriate management tool, the application of which is aimed at forming a positive image of territories and regions in particular, increasing the interest of existing and potential investors in economic activities of territories and region in particular, and creating a favorable environment. level and quality of life of the population. The strategy of marketing territories in the context of improving the efficiency of the region provides a number of goals, the achievement of which requires special marketing activities. The article analyzes the effectiveness of the region from the standpoint of attracting investment in these processes, as investment is one of the marketing areas. The dynamics of the balances of attracted direct investments in the development of Ukraine and three regions, ie Ivano- Frankivsk, Rivne and Ternopil regions, is taken for analysis. As a result of the analysis it was found that the least among the studied regions investments from abroad are received by Ternopil region, slightly higher, but not by much, is the inflow of direct investments in Rivne and Ivano-Frankivsk regions. On the example of the results obtained as a result of the analysis, it is established that the marketing directions, in particular the investment direction, are not fully realized today, which is explained by the unstable dynamics of attracting investments in the development of regions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectmarketing of territoriesuk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectdevelopment strategyuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectInvestmentsuk_UA
dc.titleМаркетинг територій як інструмент ефективності функціонування регіонуuk_UA
dc.title.alternativeTERRITORY MARKETING AS A TOOL OF EFFICIENCY OF REGIONAL FUNCTIONINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grugoruk.pdf6,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.