Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23392
Title: Маркетинг територій як інструмент ефективності функціонування регіону
Other Titles: TERRITORY MARKETING AS A TOOL OF EFFICIENCY OF REGIONAL FUNCTIONING
Authors: Копчак, Юрій Степанович
Васюк, Інна Володимирівна
Григорук, Анатолій Ананійович
Kopchak, Yuriy Stepanovych
Vasіuk, Inna Volodymyrivna
Hryhoruk, Anatoliy Anan
Bibliographic description (Ukraine): Копчак Ю. С., Васюк І. В., Григорук А. А. Маркетинг територій як інструмент ефективності функціонування регіону // Наукові перспективи: журнал. 2021. № 11 (17). С. 270-280.
Issue Date: 2021
Keywords: маркетинг територій
регіон
маркетингові інструменти
стратегія розвитку
ефективність
інвестиції
marketing of territories
region
marketing tools
development strategy
efficiency
Investments
Abstract: Одним з інструментів ефективного управління соціально- економічним розвитком територій, у тому числі розвитком регіонів, є маркетинг територій. Основне завдання маркетингу територій полягає у забезпеченні привабливості території не лише для суб’єктів, що здійснюватимуть зовнішнє інвестування, але і для того, щоб підвищити рівень комфортності проживання населення в цій території. Маркетинг територій треба розуміти як відповідний управлінський інструмент, застосування якого спрямоване на формування позитивного іміджу територій і регіону зокрема, підвищення зацікавленості наявних та потенційних інвесторів до економічної діяльності територій та регіону зокрема, а також створення сприятливого середовища, в якому будуть всі належні умови для досягнення високого рівня і якості життя населення. Стратегія маркетингу територій у контексті підвищення ефективності функціонування регіону передбачає ряд цілей, досягнення яких вимагає проведення спеціальних маркетингових заходів. У статті проведено аналіз ефективності функціонування регіону з позиції залучення інвестицій у ці процеси, так як інвестиції – це один із маркетингових напрямків. Для аналізу взято динаміку залишків залучених прямих інвестицій у розвиток України та трьох регіонів, тобто Івано- Франківської, Рівненської та Тернопільської областей. В результаті аналізу встановлено, що найменше з-поміж досліджуваних регіонів інвестиції з-за кордону одержує Тернопільська область, дещо вищими, але не на багато, є надходження прямих інвестицій у Рівненську та Івано-Франківську області. На прикладі результатів, отриманих за підсумками аналізу, встановлено, що на сьогодні не до кінця зреалізованими є напрямки маркетингу, зокрема інвестиційний напрямок, що пояснюється нестабільною динамікою залучення інвестицій у розвиток регіонів.
One of the tools for effective management of socio-economic development of territories, including the development of regions, is the marketing of territories. The main task of marketing territories is to ensure the attractiveness of the territory not only for entities that will make foreign investment, but also to increase the level of comfort of the population in this area. Territorial marketing should be understood as an appropriate management tool, the application of which is aimed at forming a positive image of territories and regions in particular, increasing the interest of existing and potential investors in economic activities of territories and region in particular, and creating a favorable environment. level and quality of life of the population. The strategy of marketing territories in the context of improving the efficiency of the region provides a number of goals, the achievement of which requires special marketing activities. The article analyzes the effectiveness of the region from the standpoint of attracting investment in these processes, as investment is one of the marketing areas. The dynamics of the balances of attracted direct investments in the development of Ukraine and three regions, ie Ivano- Frankivsk, Rivne and Ternopil regions, is taken for analysis. As a result of the analysis it was found that the least among the studied regions investments from abroad are received by Ternopil region, slightly higher, but not by much, is the inflow of direct investments in Rivne and Ivano-Frankivsk regions. On the example of the results obtained as a result of the analysis, it is established that the marketing directions, in particular the investment direction, are not fully realized today, which is explained by the unstable dynamics of attracting investments in the development of regions.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23392
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grugoruk.pdf6,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.