Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23482
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАльтгайм, Любов Богданівна-
dc.date.accessioned2021-12-01T09:09:49Z-
dc.date.available2021-12-01T09:09:49Z-
dc.date.issued2021-05-21-
dc.identifier.citationАльтгайм Л. Б. Особливості організації навчальних екскурсій для дітей // World children conference-ii : Proceedings book (May 21-23, 2021). Nicosia : Iksad global publishing house, 2021.  Vol. 2. S. 473-475.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23482-
dc.description.abstractВажливим для вдосконалення ефективності надання освіти дітям в умовах високої конкуренції є використання навчальних екскурсій в освітньому процесі. Організація навчальних екскурсій для дітей різного віку може проводитися навчальними закладами спільно із будинками дитячої творчості, туристичними центрами, спелеологічними клубами, туристичними гуртками і іншим позашкільними установами. Екскурсії мають важливе значення у комплексному підході до національного виховання дітей, ефективність якого досягається на основі єдності релігійного, трудового й морального виховання. Подаючи розповідь і показ із врахуванням емоційного сприйняття дітей, формуються їх національні погляди і переконання, відбувається моральне становлення особистості, закріплюються і розширюються знання, отримані у школі, розвивається загальний кругозір, виховується бережливе ставлення до природи. Для дітей можна організовувати навчальні і позашкільні екскурсії. Тематика навчальних екскурсій залежить від навчальної програми кожної навчальної дисципліни: фізики, хімії, природознавства, ботаніки, літератури, географії, історії і інших, яким навчаються діти. Проводити такі екскурсії можуть фахівці екскурсійної справи і вчителі, які навчають дітей, відповідно до вимог і завдань шкільної програми. Позашкільні екскурсії проводяться екскурсоводами екскурсійних установ. Будуються вони вже не за вимогами навчальних дисциплін і програми, а за тематичним напрямками: історичні, архітектурні, мистецтвознавчі, виробничі та інші, і оглядові екскурсії містом чи краєм. Також екскурсійні установи можуть організовувати для дітей екскурсії у музеї, зоопарки, ботанічні сади, планетарії, заповідники із використання різного виду транспорту. Виробничі екскурсії ознайомлюють дітей із технологією виробництва, дають розуміння виробничих процесів, викликають зацікавленість до різних професій. Розробка екскурсій для дітей - творча робота над розвитком і вдосконаленням методики для різних вікових груп. До екскурсовода, що проводить екскурсії зі школярами, ставляться великі вимоги. Крім виконання своїх безпосередніх професійних обов'язків екскурсовода, він повинен бути вихователем, педагогом, йому необхідно добре знати шкільні навчальні програми, а також потрібно знати психологію дітей, щоб розуміти дитячу аудиторію, бути чуйним і уважним до їхньої реакції, уміти швидко й легко встановлювати контакт із аудиторією, підтримувати увагу дітей протягом всієї екскурсії й враховувати їхні думки й почуття.uk_UA
dc.description.abstractThe use of educational excursions in the educational process is important for improving the efficiency of providing education to children in conditions of high competition. The organization of educational excursions for children of different ages can be carried out by educational institutions together with children's art houses, tourist centers, speleological clubs, tourist circles and other out-of-school establishments. Excursions are important in a comprehensive approach to the national upbringing of children, the effectiveness of which is achieved through the unity of religious, labor and moral education. By presenting a story and show taking into account the emotional perception of children, their national views and beliefs are formed, the moral formation of personality takes place, knowledge gained at school is consolidated and expanded, a general outlook develops, a careful attitude to nature is nurtured. Educational and extracurricular excursions can be arranged for children. The subject of educational excursions depends on the curriculum of each discipline: physics, chemistry, science, botany, literature, geography, history and others that children study. Such excursions can be conducted by excursion specialists and teachers who teach children, in accordance with the requirements and objectives of the school program. Extracurricular excursions are conducted by guides of excursion institutions. They are no longer built according to the requirements of academic disciplines and programs, but according to thematic areas: historical, architectural, art history, production and others, and sightseeing tours of the city or region. Excursion institutions can also organize for children excursions to museums, zoos, botanical gardens, planetariums, reserves for the use of various modes of transport. Production tours acquaint children with the technology of production, give an understanding of production processes, arouse interest in various professions. Development of excursions for children - creative work on the development and improvement of methods for different age groups. There are great requirements for a guide who conducts excursions with schoolchildren. In addition to performing his direct professional duties as a guide, he must be an educator, teacher, he must know well the school curriculum, and must know the psychology of children to understand the children's audience, be sensitive and attentive to their reaction, be able to quickly and easily install contact with the audience, keep the children's attention throughout the excursions and take into account their thoughts and feelings.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherIksad global publishing houseuk_UA
dc.subjectнавчальні екскурсії для дітейuk_UA
dc.subjectтематика навчальних екскурсійuk_UA
dc.subjectвимоги до екскурсоводаuk_UA
dc.subjecteducational excursions for childrenuk_UA
dc.subjectsubjects of educational excursionsuk_UA
dc.subjectrequirements for a guide who conducts excursionsuk_UA
dc.titleОсобливості організації навчальних екскурсій для дітейuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF ORGANIZATION OF EDUCATIONAL EXCURSIONS FOR CHILDRENuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Altgam.pdf1,46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.