Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23483
Назва: Методика навчання майбутніх соціальних працівників професійно орієнтованого усного спілкування німецькою мовою
Інші назви: Methods of teaching professionally oriented German oral communication to future social workers
Автори: Бартош, Ірина Антонівна
Bartosh, I. A.
Бібліографічний опис: Бартош І. А. Методика навчання майбутніх соціальних працівників професійно орієнтованого усного спілкування німецькою мовою : дис. ... д-ра філософії : 011 освітні, педагогічні науки : галузь знань 01 освіта/педагогіка / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2021. 342 с.
Дата публікації: 2021
Ключові слова: професійно орієнтоване усне спілкування
майбутні соціальні працівники
діалогічне мовлення
монологічне мовлення
кейс-технологія
система вправ
соціальна робота
психологічні особливості усного спілкування
лінгвістичні особливості усного спілкування
professionally oriented oral communication
future social workers
spoken interaction
spoken production
case technology
the system of exercises
social work
psychological peculiarities of oral communication
peculiarities of oral communication
Короткий огляд (реферат): Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше теоретично обґрунтовано, практично розроблено й експериментально перевірено методику навчання майбутніх соціальних працівників професійно орієнтованого усного спілкування німецькою мовою, яка базується на положеннях системного, парадигмального, комунікативно-діяльнісного, професійно орієнтованого, рівневого, рефлексивного та особистісно орієнтованого підходів; передбачає використання кейс технології шляхом самостійного створення майбутніми фахівцями навчально-дослідницьких кейсів, три етапи навчання (підготовчий, основний та завершальний, який реалізується в процесі аудиторної та позааудиторної роботи), використання системи вправ і завдань, що корелює з етапами навчання та містить три підсистеми вправ і завдань, кожна з яких забезпечує реалізацію цілей відповідного етапу; уточнено принципи, цілі та зміст навчання майбутніх соціальних працівників професійно орієнтованого усного спілкування німецькою мовою; удосконалено критерії відбору навчального матеріалу; подальшого розвитку набуло визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості в майбутніх соціальних працівників вмінь професійно орієнтованого усного спілкування німецькою мовою.
The scientific novelty of the research lies in the fact that methodology of teaching professionally oriented German oral communication to future social workers has been theoretically substantiated, practically developed and experimentally tested for the first time, being based on the provisions of systemic, paradigmatic, communicative, professionally oriented, level, reflexive and personal approaches; this methodology involves the use of case technology through future social workers’ independent compiling of scientific-research cases and contains three stages of students’ training (preparatory, main and final, which are implemented in the course of in-class and out-of-class work), as well as the development of a deliberately designed system of exercises and tasks that correspond to the training stages and contain three sub-systems of exercises and tasks, each of which is to ensure the fulfilment of the objectives of the respective stage; the principles, objectives and content of teaching professionally oriented German oral communication to future social workers have been specified; the criteria for selecting the learning materials have been improved; the criteria for assessing the future social workers’ level of oral communication proficiency in German have acquired further development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23483
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Bartosh.pdf4,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.