Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23487
Назва: Формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні
Інші назви: Development of prospective information technology specialists’ English competence in reading and speaking
Автори: Добровольська, Наталія Леонідівна
Dobrovolska, N. L.
Бібліографічний опис: Добровольська Н. Л. Формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні : дис. ... д-ра філософії : 011 освітні, педагогічні науки : галузь знань 01 освіта/педагогіка / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2021. 290 с.
Дата публікації: 2021
Ключові слова: англомовна компетентність в читанні та говорінні
майбутні фахівці з інформаційних технологій
інтеграція
навички
вміння
стратегії
знання
система вправ
модель
експеримент
English competence in reading and speaking
prospective information technology specialist
integration
skills
abilities
strategies
knowledge
system of exercises
model
experiment
Короткий огляд (реферат): Наукова новизна дослідження і основні її досягнення полягають в тому, що в ньому вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні, яка передбачає взаємопов’язане та поетапне формування навичок і вмінь читання та говоріння (підготовчий, основний, завершальний етапи); використання системи вправ, що корелює з етапами і включає підсистеми і групи вправ, спрямовані на оволодіння студентами мовленнєвими навичками читання і говоріння, вміннями використовувати стратегії, розуміти фахові тексти, продукувати монолог-презентацію та брати участь в діалозі-обговоренні; реалізацію моделі організації навчання, яка передбачає цілеспрямоване формування навчально-стратегічної компетентності за допомогою відповідних груп вправ; удосконалено зміст формування в майбутніх фахівців з інформаційних технологій англомовної компетентності в читанні та говорінні, критерії відбору навчального матеріалу; подальшого розвитку набуло визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості англомовної компетентності в читанні та говорінні.
The scientific novelty of the research consists in theoretical substantiation, development and experimental verification of the methodology of development of prospective information technology specialists’ English competence in reading and speaking, which involves integrated and staged formation of reading and speaking skills; application of the system of exercises that correlates with stages and provides subsystems and groups of exercises aimed at students mastering vocabulary, grammar and phonetic skills, ability to use strategies, comprehend professional texts, produce a monologue-presentation and participate in a dialogue-discussion; implementation of the model of teaching, which provides for the purposeful formation of strategic competence with the help of special groups of exercises; refining the content of the development of prospective information technology specialists’ English competence in reading and speaking, criteria of teaching materials selection; further development of the criteria for assessing the level of English competence in reading and speaking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23487
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis_Dobrovolska.pdf4,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.