Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23584
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПермякова, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2021-12-02T14:40:08Z-
dc.date.available2021-12-02T14:40:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПермякова О. Г. Теоретичні положення досимології та практика оцінювання успішності учнів у французькій школі // Дихотомія «Мова – дидактика» у перспективі сьогодення : колективна монографія. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2021. С. 134-159uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7793-82-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23584-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОсадца Ю. В.uk_UA
dc.titleТеоретичні положення досимології та практика оцінювання успішності учнів у французькій школіuk_UA
dc.typeMonograph chapteruk_UA
Располагается в коллекциях:Дихотомія «Мова – дидактика» у перспективі сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5_Permyakova.pdf775,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.