Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23584| Назва: | Теоретичні положення досимології та практика оцінювання успішності учнів у французькій школі |
| Автори: | Пермякова, Ольга Григорівна |
| Бібліографічний опис: | Пермякова О. Г. Теоретичні положення досимології та практика оцінювання успішності учнів у французькій школі // Дихотомія «Мова – дидактика» у перспективі сьогодення : колективна монографія. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2021. С. 134-159 |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Осадца Ю. В. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23584 |
| ISBN: | 978-617-7793-82-2 |
| Розташовується у зібраннях: | Дихотомія «Мова – дидактика» у перспективі сьогодення |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5_Permyakova.pdf | 775,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.