Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23584
Назва: Теоретичні положення досимології та практика оцінювання успішності учнів у французькій школі
Автори: Пермякова, Ольга Григорівна
Бібліографічний опис: Пермякова О. Г. Теоретичні положення досимології та практика оцінювання успішності учнів у французькій школі // Дихотомія «Мова – дидактика» у перспективі сьогодення : колективна монографія. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2021. С. 134-159
Дата публікації: 2021
Видавництво: Осадца Ю. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23584
ISBN: 978-617-7793-82-2
Розташовується у зібраннях:Дихотомія «Мова – дидактика» у перспективі сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Permyakova.pdf775,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.