Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23687
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМешко, Галина Михайлівна-
dc.contributor.authorМешко, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2021-12-07T11:02:44Z-
dc.date.available2021-12-07T11:02:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМешко Г. М., Мешко О. І., Збереження і зміцнення професійного здоров’я вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти // Педагогічний альманах : збірник наукових праць. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2021. Вип. 47. С. 88-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23687-
dc.description.abstractДослідження присвячено проблемі збереження і зміцнення професійного здоров’я вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. У статті представлено результати опитування вчителів із використанням розробленої авторами анкети, а також методики «Накопичення емоційно-енергетичних зарядів, спрямованих на самого себе» (автор В. Бойко, автор модифікації Є. Ільїн), що свідчать про високий рівень емоційного напруження вчителів у школі, недостатній рівень саморегуляції емоційних станів, підвищену потребу в отриманні психологічної допомоги в питаннях збереження і зміцнення професійного здоров’я. Результати дослідження слугували орієнтиром та основою для визначення напрямів профілактичної і корекційної роботи з учителями в системі післядипломної педагогічної освіти та в координатах педагогічного консалтингу. Представлено розроблену авторами програму модуля «Професійне здоров’я педагога» для підвищення кваліфікації педагогічних працівників у центрі післядипломної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Програма спрямована на підвищення рівня професійної стресостійкості, оволодіння конструктивними копінг-стратегіями, поглиблення здоров’язбережувальної компетентності, опанування психологічними методиками збереження і зміцнення професійного здоров’я, антистресовими саногенними психотехнологіями, психотехнологіями самооздоровлення. Визначено напрями, програму і форми діяльності Центру педагогічного консалтингу зі збереження і зміцнення професійного здоров’я вчителів, зокрема, розроблення тренінгів, майстер-класів, вебінарів із проблем забезпечення здоров’я вчителів із використанням цифрових технологій для проведення в дистанційному режимі.uk_UA
dc.description.abstractThe research is devoted to the problem of preserving and strengthening occupational health of teachers in the system of postgraduate pedagogical education. The article presents the results of a survey of teachers using the questionnaire developed by the authors of the study, as well as the method of "Accumulation of emotional and energy charges directed at oneself" (author V. Boyko, author of modification E. Ilyin), indicating a high level of emotional stress school, insufficient level of self-regulation of emotional states, increased need for psychological assistance in maintaining and strengthening occupational health. The results of the study served as a guide and basis for determining the areas of preventive and corrective work with teachers in the system of postgraduate pedagogical education and the coordinates of pedagogical consulting. The program of the module "Occupational health of a teacher" developed by the authors of the research for advanced training of pedagogical workers in the center of postgraduate education of Volodymyr Hnatyuk Ternopil National Pedagogical University is presented. The program is aimed at increasing the level of occupational stress resistance, mastering constructive coping strategies, deepening health competence, mastering psychological methods of maintaining and strengthening occupational health, anti-stress sanogenic psychotechnologies, psychotechnologies of self-healing. The directions, program, and forms of activity of the Center of pedagogical consulting on preservation and strengthening occupational health of teachers, in particular, development of pieces of are aimed training. Master classes, webinars on problems of maintenance of teachers’ health with the use of digital technologies for carrying out in a remote mode are defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»uk_UA
dc.subjectздоров’я вчителяuk_UA
dc.subjectпрофесійне здоров’яuk_UA
dc.subjectпрофесійна стресостійкістьuk_UA
dc.subjectстресменеджментuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectзбереження і зміцнення здоров’яuk_UA
dc.subjectпедагогічний консалтингuk_UA
dc.subjectteacher healthuk_UA
dc.subjectoccupational healthuk_UA
dc.subjectoccupational stress resistanceuk_UA
dc.subjectstress managementuk_UA
dc.subjectpostgraduate educationuk_UA
dc.subjectpreservation and strengthening of healthuk_UA
dc.subjectpedagogical consultinguk_UA
dc.titleЗбереження і зміцнення професійного здоров’я вчителів у системі післядипломної педагогічної освітиuk_UA
dc.title.alternativePRESERVATION AND STRENGTHENING THE TEACHERS’ OCCUPATIONAL HEALTH IN THE SYSTEM OF POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Meshko H. M..pdf553,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.