Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23738
Title: Формування критичного мислення в майбутніх медійників (на прикладі бінарного онлайн-заняття з дисциплін «Журналістський фах: інтернет-журналістика» та «Журналістський фах: фотожурналістика»)
Authors: Синоруб, Галина Петрівна
Йордан, Ганна Мирославівна
Bibliographic description (Ukraine): Синоруб Г. П., Йордан Г. М. Формування критичного мислення в майбутніх медійників (на прикладі бінарного онлайн-заняття з дисциплін «Журналістський фах: інтернет-журналістика» та «Журналістський фах: фотожурналістика») // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей. Київ : Академія української преси : Центр Вільної преси, 2021. С. 167-172
Issue Date: 2021
Publisher: Академія української преси : Центр Вільної преси
Keywords: медіаграмотність
кри-тичне мислення
верифікація
аналіз інформації
медіаконтент
media literacy
critical thinking
media education
information analysis
media content
verifi cation
Abstract: Розглядається важливість медіаграмотності та критичного мислення для підготовки майбутніх журналістів. Обґрунтовується необхідність розвитку критичного мислення в структурі сучасної медіаосвіти. Подаються компетентності дисциплін «Журналістський фах: інтернет-журналістика» та «Журналістський фах: фотожурналістика». Описується хід проведення бінарного онлайн-заняття «Критичне мислення: верифікація онлайн-контенту» для студентів-журналістів із дисциплін журналістського фаху на платформі Zoom. Зроблено висновок, що розвиток критичного мислення, як одного із засобів формування програмних компетентностей майбутніх журналістів, є актуальним і важливим завданням сучасної медіаосвіти.
The lecture focuses on social human rights: client of social services, patient in the sphere of health care. Social human rights and media competence were considered and questions were considered: how to use potential of values, ideas, perspectives for the formation of quality media products? Why is it not necessary to fear the mediating theme of the realization of social human rights in Ukraine? How to structure professional media participation in public dialogues (examples of recipients of social services and patients of health facilities)?
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23738
ISBN: 978-617-7370-26-9
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yordan_Synorub_Formuvannya_krytychnoho_myslennya.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.