Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23757
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлійник, Галина Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-12-09T13:43:56Z-
dc.date.available2021-12-09T13:43:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОлійник Г. М. Особливості діяльності соціально-культурних центрів з організації дозвілля старшокласників // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій : Гельветика, 2021. Вип. 31. Т. 2. С. 118-121uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23757-
dc.descriptionDOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/31-2.23uk_UA
dc.description.abstract«дозвілля», «дозвіллєва діяльність», «соціально-культурні центри». Розкрито, що культурні центри – це місце певної концентрації соціально-культурної діяльності людей у сфері дозвілля, місце, де кожна людина набуває навичок самоствердження у творчості, самореалізації, досвіду дозвіллєвої поведінки, тобто сфери найбільшого сприяння для розвитку особистості. Проаналізовано, що головною метою є: вдосконалення і підвищення ефективності діяльності соціокультурних центрів з організації молодіжного дозвілля, задоволення духовних потреб, формування у молодого покоління цивільної позиції особистості, пошук нових форм і методів організації дозвілля молоді. У роботі з молоддю дозвіллєві центри відкритого типу дотримуються принципів змагання, взаємної пошани, довір’я й уваги учасників один до одного, індивідуального підходу і єдності інтересів особистості та колективу. Висвітлено завдання, які постають перед соціально-культурними центрами: сприяння духовному, культурному, інтелектуальному і фізичному розвитку молоді; створення умов для розвитку молодіжної творчості, організації їх дозвілля; формування здорового способу життя; створення умов для ефективного використання дозвілля молоддю; здійснення заходів із підтримки молодої сім'ї у сфері освіти, культури, науки, спорту. Досліджено, що організація дозвіллєвої діяльності старшокласників має базуватися на структурно-функціональній моделі з використання соціокультурних, педагогічних технологій як її складової частини, а також програм, що спрямовані на розвиток творчих здібностей і базуються на використанні різноманітних форм, видів та методів освітньо-дозвіллєвої діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the concept of "leisure", "leisure activities", "socio-cultural centers". It is revealed that cultural centers are a place of a certain concentration of socio-cultural activities of people in the field of leisure, a place where everyone acquires skills of self-affirmation in the work of self-realization, experience of leisure behavior, the sphere of personal development. It is analyzed that the main purpose is: to improve and increase the efficiency of sociocultural centers for youth leisure, spiritual needs, formation of the young generation of civic position of the individual, search for new forms and methods of youth leisure. competition, mutual respect, trust and attention of participants to each other, individual approach and unity of interests of the individual and the team. The tasks facing the socio-cultural centers are: promoting the spiritual, cultural, intellectual and physical development of youth; creating conditions for the development of youth creativity, organization of their leisure; formation of a healthy lifestyle; creation of conditions for effective use of leisure by youth; implementation of measures to support young families in the field of education, culture, science, sports. as well as programs aimed at developing creative abilities and based on the use of various forms, types and methods of educational and leisure activities. It is considered that in the arsenal of the cultural center there are inexhaustible opportunities to create a situation of success for everyone, which has a beneficial effect on strengthening its dignity, high level of cultural and technical equipment, use of modern leisure technologies, forms and methods, aesthetically rich space and high artistic level of leisure process. Here, cultural leisure for a person becomes a way of life in filling free time with various, meaningful activities. It is noted that within the socio-cultural centers create all the conditions for the removal of certain psychological stress, reveal the intellectual, psychological and pedagogical, educational qualities of the individual, as well as developing amateurism and initiative.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій : Гельветикаuk_UA
dc.subjectорганізація дозвілляuk_UA
dc.subjectдозвіллєва діяльністьuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectсоціально-культурні центриuk_UA
dc.subjectleisure organizationuk_UA
dc.subjectleisure activitiesuk_UA
dc.subjecthigh school studentsuk_UA
dc.subjectsocio-cultural centersuk_UA
dc.titleОсобливості діяльності соціально-культурних центрів з організації дозвілля старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativePECULIARITIES OF ACTIVITY OF SOCIO-CULTURAL CENTERS FOR ORGANIZATION OF LEISURE OF SENIOR STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Oliynyk_Innovatsiyna_pedahohika.pdf244,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.