Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23819
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗубик, Н. В.-
dc.date.accessioned2021-12-10T12:26:55Z-
dc.date.available2021-12-10T12:26:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗубик Н. В. Використання онлайн-ресурсів на уроках літератури рідного краю під час вивчення першого розділу трилогії У. Самчука «Волинь» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 52. : до 115-річчя від дня народження Уласа Самчука. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 168-181.uk_UA
dc.identifier.issn2617-3247-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23819-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання практичного використання інтерактивних онлайн-платформ як одного з ефективних інноваційних інструментів формування компетентностей особистості на уроках літератури рідного краю під час вивчення творчості У. Самчука. Запропоновано декілька онлайн-ресурсів як найбільш методично вдалих під час опрацювання першого розділу роману «Волинь», розглянуто варіантність їх застосування. Такі форми роботи сприяють усебічному формуванню обдарованої особистості, розвитку творчого мислення школярів, цифрових умінь і навичок – тих ключових компетентностей, які необхідні здобувачеві освіти у ХХІ столітті.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the issues of practical use of interactive online platforms as one of the effective innovative tools of forming the students competences in the lessons of Literature of the native land. Several online resources have been suggested as the most methodologically successful tools during the study of the first section of the novel "Volyn" by U. Samchuk and the possibility of their application is considered in the article. Such forms of work contribute to the comprehensive formation of gifted students, the development of creative thinking of students and digital skills - those key competences required for a future educator in the 21st century.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectУ. Самчукuk_UA
dc.subjectOneNoteuk_UA
dc.subjectJigsaw Planetuk_UA
dc.subjectLearning Appsuk_UA
dc.subjectKahootuk_UA
dc.subjectPadletuk_UA
dc.subjectWordArtuk_UA
dc.subjectQRuk_UA
dc.subjectStory Jumperuk_UA
dc.subjectU. Samchukuk_UA
dc.titleВикористання онлайн-ресурсів на уроках літератури рідного краю під час вивчення першого розділу трилогії У. Самчука «Волинь»uk_UA
dc.title.alternativeThe use of online-resources in the lessons of Literature of the native land during the study of the first section of the “Volyn” trilogy by U. Samchukuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 52

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zubyk.pdf1,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.