Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23819
Title: Використання онлайн-ресурсів на уроках літератури рідного краю під час вивчення першого розділу трилогії У. Самчука «Волинь»
Other Titles: The use of online-resources in the lessons of Literature of the native land during the study of the first section of the “Volyn” trilogy by U. Samchuk
Authors: Зубик, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Зубик Н. В. Використання онлайн-ресурсів на уроках літератури рідного краю під час вивчення першого розділу трилогії У. Самчука «Волинь» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 52. : до 115-річчя від дня народження Уласа Самчука. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 168-181.
Issue Date: 2020
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: У. Самчук
OneNote
Jigsaw Planet
Learning Apps
Kahoot
Padlet
WordArt
QR
Story Jumper
U. Samchuk
Series/Report no.: Літературознавство;
Abstract: У статті висвітлено питання практичного використання інтерактивних онлайн-платформ як одного з ефективних інноваційних інструментів формування компетентностей особистості на уроках літератури рідного краю під час вивчення творчості У. Самчука. Запропоновано декілька онлайн-ресурсів як найбільш методично вдалих під час опрацювання першого розділу роману «Волинь», розглянуто варіантність їх застосування. Такі форми роботи сприяють усебічному формуванню обдарованої особистості, розвитку творчого мислення школярів, цифрових умінь і навичок – тих ключових компетентностей, які необхідні здобувачеві освіти у ХХІ столітті.
The article deals with the issues of practical use of interactive online platforms as one of the effective innovative tools of forming the students competences in the lessons of Literature of the native land. Several online resources have been suggested as the most methodologically successful tools during the study of the first section of the novel "Volyn" by U. Samchuk and the possibility of their application is considered in the article. Such forms of work contribute to the comprehensive formation of gifted students, the development of creative thinking of students and digital skills - those key competences required for a future educator in the 21st century.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23819
ISSN: 2617-3247
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 52

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zubyk.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.