Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудін, Олександр-
dc.contributor.authorМаланюк, Надія Богданівна-
dc.contributor.authorМартинюк, Олеся-
dc.date.accessioned2021-12-15T13:26:57Z-
dc.date.available2021-12-15T13:26:57Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationДудін О., Маланюк Н., Мартинюк О. До питань навчальної програми ≪INTEL навчання для майбутнього≫ для студентів факультетів Історичного та іноземних мов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 6. C. 62-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23926-
dc.description.abstractУ статті розглянуті аспекти проведення тренінгу програми «INTEL® НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО» для студентів історичного факультету. Проаналізована поведінка студентів під час виконання вправ за програмою проекту. Описані основні труднощі, з якими стикається тренер під час роботи групи. Проаналізовані та порівненні піраміда потреб за Маслову, піраміда питань та піраміда Блума. Описана основна структура проекту, вимоги щодо змісту та оформлення студентом роботи. Проаналізована доцільність виконання психологічних вправ. Вказано практичні рекомендації щодо вибору теми проекту і ключових, тематичних, змістовних питань та організації тренінгу. Приведений приклад морфологічного аналізу та синтезу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleДо питань навчальної програми "INTEL навчання для майбутнього" для студентів факультетів Історичного та іноземних мовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudin_Malaniuk_Martyniuk.pdf309,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.