Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоровець, Ігор-
dc.date.accessioned2021-12-16T06:38:31Z-
dc.date.available2021-12-16T06:38:31Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКоровець І. Роль та місце комп’ютера в процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 6. C. 86-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23948-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема засобів навчання як предмет дослідження дидактів. Акцентується увага на необхідності обгрунтування у педагогіці оптимального використання технічних засобів навчання. Персональний комп ’ютер розглядається як комплексний екранно-звуковий засіб з можливостями інтерактивності та мобільної обробки інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleРоль та місце комп’ютера в процесі навчально-пізнавальної діяльності учнівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korovets.pdf283,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.