Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24018
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛіоненко, Марія-
dc.date.accessioned2022-01-05T16:31:44Z-
dc.date.available2022-01-05T16:31:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛіоненко М. Методичні особливості формування культури критичного мислення молодших школярів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. № 2. C. 28–34.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24018-
dc.description.abstractРозглядаються методи та прийоми розвитку критичного мислення молодших школярів, що принципово відрізняються від репродуктивного стилю навчання. Розвиток критичного мислення учнів великою мірою може забезпечити вимоги сучасності, а саме: зміст освіти є матеріалом не для заучування, а матеріалом для дослідження; учень в даній системі – один із головних суб’єктів співробітництва; учитель, виступаючи в ролі помічника, заохочує учнів до максимальної пізнавальної активності, підтримує творчий психологічний клімат шляхом співтворчості з вихованцями. Зазначено, що для якісної організації навчального процесу і досягнення поставлених цілей важливо правильно застосовувати інструменти та методи розвитку критичного мислення. Детально описуються основні методи та прийоми розвитку критичного мислення та особливості їх застосування на уроках рідномовної освіти у початковій школі. Відзначено, що технологічно правильне застосування методів і прийомів розвитку критичного мислення сприятиме активному навчанню молодших школярів і формуватиме культуру критичного мислення.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the methods and techniques for the development of critical thinking of primary schoolchildren, which are fundamentally different from the reproductive style of learning. The development of critical thinking of students can largely meet the requirements of modernity, namely: the content of education is considered not as a material for learning, but as a material for research; the student in this system is one of the main subjects of cooperation; the teacher, acting as an assistant, encourages students to maximum cognitive activity, maintains a creative psychological climate through co-creativity with students. It is noted that for the quality organization of the educational process and achievement of the set goals it is important to correctly apply the tools and methods of development of critical thinking. The article suggests a detailed description of the basic methods and techniques for the development of critical thinking and features of their application at primary school lessons. It is noted that the technologically correct application of methods and techniques for the development of critical thinking will promote active learning of students and form a culture of critical thinking.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectрозвиток критичного мисленняuk_UA
dc.subjectметоди розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.subjectприйоми розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectcritical thinking developmenuk_UA
dc.subjectmethods of developing critical thinkinguk_UA
dc.subjecttechniques of developing critical thinkinguk_UA
dc.titleМетодичні особливості формування культури критичного мислення молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeMETHODOLOGICAL FEATURES OF FORMATION OF THE CULTURE OF CRITICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOLCHILDRENuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
LIONENKO.pdf409,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.