Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24021
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлозанська, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-05T16:46:39Z-
dc.date.available2022-01-05T16:46:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСлозанська Г. Особливості підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання у закладах загальної середньої освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. № 2. C. 49–59.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24021-
dc.description.abstractВідзначено, що розвиток інклюзивної освіти в Україні набирає стрімких обертів. Активно напрацьовуються механізми організації комфортного освітнього середовища у закладах освіти. Гостро стоїть питання вироблення дієвих стратегій, методик, технік провадження інклюзивного навчання у закладах освіти; підходів до навчання та виховання дітей з різними типами освітніх труднощів, активізації їх потенціалу, розвитку їхніх індивідуальних можливостей, задоволення потреб та інтересів; технологій успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в освітній простір школи тощо. Доведено дослідниками, що належно організована у закладах дошкільної освіти (ЗДО) підготовка дітей з ООП до навчання у школі полегшує процес адаптації та покращує процес засвоєння знань. Відтак актуалізовано та охарактеризовано особливості підготовки дитини з ООП до навчання у закладах загальної середньої освіти. На основі аналізу багатьох наукових праць, опублікованих у відкритому доступі на системі Google Sсholar, у контексті здійснюваного нами дослідження виокремлено ряд особливостей, які необхідно враховувати при підготовці дитини з ООП до навчання у школі. Серед них: 1) розробка і реалізація у ЗДО: індивідуальної освітньої програми підготовки дитини з ООП до навчання у школі з урахуванням індивідуальних особливостей кожної окремої дитини; індивідуальної програми розвитку із врахуванням рекомендацій, запропонованих інклюзивно-ресурсним центром у висновку про комплексну оцінку розвитку дитини; індивідуального навчального плану роботи з дитиною з ООП, який містить інформацію про перелік послуг, що надаватимуться дитині, адаптації та / або модифікації необхідні дитині; 2) розвиток у педагогічних працівників професійних компетентностей, необхідних для роботи з дітьми з ООП; 3) забезпечення ефективності процесу психологічного супроводу дитини з ООП під час підготовки до навчання у школі.uk_UA
dc.description.abstractThe development of inclusive education in Ukraine is gaining momentum. Mechanisms for organizing a comfortable educational environment in educational institutions are being actively developed in recent years. The issue of developing effective strategies, methods, techniques for inclusive education in educational institutions is acuted. New approaches to education and upbringing of children with different types of educational difficulties, activation of their potential, development of their individual capabilities, satisfaction of their needs and interests; technologies of successful integration of children with special educational needs into the educational space of secondary school, etc. are developed. It has been proved by foreign researchers that the properly organized preparation of children with special educational needs for schooling in preschool institutions facilitates the process of adaptation and improves the process of learning. Therefore, the article actualizes and characterizes the peculiarities of preparing a child with special educational needs to study in general secondary education. Based on the analysis of a number of scientific papers published in the public domain Google Scholar, it has been identified a number of features that should be considered when preparing a child with special needs for school studying. Among them: 1) the development and implementation in the institution of preschool education: the individual educational program of preparation of a child with special needs for schooling, taking into account the individual characteristics of each child; individual development program taking into account the recommendations proposed by the Inclusive Resource Center in the conclusion on the comprehensive assessment of child development; individual curriculum for working with a child with special educational needs, which contains information about the list of services need to be provided to the child, adaptations and/or modifications necessary for the child; 2) development of pedagogical workers’ professional competencies necessary for working with children with special educational needs; 3) ensuring the effectiveness of the process of psychological support of a child with special educational needs in preparation for school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectchild with special educational needsuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecteducational institutionuk_UA
dc.titleОсобливості підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання у закладах загальної середньої освітиuk_UA
dc.title.alternativePECULIARITIES OF PREPARING OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS TO SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SLOZANSKA.pdf443,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.