Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24022
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРуденський, Ростислав-
dc.contributor.authorЖаркова, Ірина-
dc.date.accessioned2022-01-05T16:57:17Z-
dc.date.available2022-01-05T16:57:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРуденський Р., Жаркова І. Приватні заклади дошкільної освіти як альтернатива державним установам з освітньої підготовки дошкільників // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. № 2. C. 59–66.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24022-
dc.description.abstractВідзначено, що розвиток прогресивного суспільства має динамічний характер, з тенденцією до постійного прискорення, ускладнення і видозміни, тому інтеграція України в міжнародний освітній простір є основним завданням розвитку української освіти загалом і дошкільної освіти зокрема. Дошкільна освіта – це не тільки система знань для їх передачі підростаючому поколінню, а й найважливіший засіб створення успішного майбутнього для всього людства, а ключовою метою освіти є зріла і освічена людина. Зазначено, що приватні дошкільні заклади можуть стати ефективною альтернативою державним дитячим садкам лише за умови дотримання вимог, прописаних у Державному стандарті дошкільної освіти. Проаналізовано сучасний стан мережі закладів дошкільної освіти (ЗДО) різних типів та форм власності: державних, комунальних, приватних, корпоративних, сімейних і враховано регіональні показники станом на кінець 2020 – початку 2021 років. Визначено, що приватні та корпоративні ЗДО можуть допомогти розв’язати загальнонаціональні проблеми із перевантаженістю дітей у групах, низькою якістю організації освітньо-розвивального середовища, а саме: предметно-просторового, психолого-дидактичного, соціально-комунікаційного та мотиваційнопізнавального компонентів, що є спільними для всіх типів ЗДО, організацією інклюзивної освіти, впровадженням ідей кращого міжнародного досвіду, недостатньою кількістю ЗДО в Україні.uk_UA
dc.description.abstractIt is noted that the development of a progressive society is dynamic, with a tendency to constantly accelerate, complicate and change, so the integration of Ukraine into the international educational space is the main task of Ukrainian education in general and preschool education in particular. Preschool education is not only a system of knowledge for its transmission to the younger generation, but also the most important means of creating a successful future for all mankind, and the key goal of education is a mature and educated person. It is noted that private preschools can become an effective alternative to public kindergartens only if the requirements set out in the State Standard for Preschool Education are met. The current state of the network of preschool educational institutions (PEI) of different types and forms of ownership (public, municipal, private, corporate, family) is analysed and regional indicators of the end of 2020 – beginning of 2021 are taken into account. It is determined that private and corporate PEI can help to solve national problems with groups overcrowding, low quality of educational and developmental environment organization (subject-spatial, psychological-didactic, social-communication and motivational-cognitive components), inclusive education organization, implementation of ideas of the best international experience, insufficient number of PEI in Ukraineuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectБазовий компонент дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectосвітньо-розвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectприватний дитячий садокuk_UA
dc.subjectкорпоративний дитячий садокuk_UA
dc.subjectpreschool educationuk_UA
dc.subjectState Standard for Preschool Educationuk_UA
dc.subjectpreschool education institutionuk_UA
dc.subjecteducational and developmental environmentuk_UA
dc.subjectprivate kindergartenuk_UA
dc.subjectcorporate kindergartenuk_UA
dc.titleПриватні заклади дошкільної освіти як альтернатива державним установам з освітньої підготовки дошкільниківuk_UA
dc.title.alternativePRIVATE PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS AS AN ALTERNATIVE TO STATE INSTITUTIONS FOR EDUCATIONAL TRAINING OF PRESCHOOL CHILDRENuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
RUDENSKIY_ZHARKOVA.pdf386,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.