Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24045
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorҐульнер, Барбара-
dc.contributor.authorЦарик, Ольга-
dc.contributor.authorМауріч, Урсула-
dc.contributor.authorЯщик, Наталія-
dc.date.accessioned2022-01-10T14:54:49Z-
dc.date.available2022-01-10T14:54:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationҐульнер Б., Царик О., Мауріч У., Ящик Н. Теоретичні засади впровадження громадянської освіти в Україні та Австрії // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. № 2. C. 195–204.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24045-
dc.description.abstractСвітові процеси глобалізації вимагають нового підходу до розгляду питання громадянської освіти в міжнародному контексті, включаючи обговорення концепції, формулювання ролі і мети громадянської освіти. На тлі складних політичних подій в Україні за останні два десятиліття стає зрозумілим, що для збереження та підтримки демократії потрібні критично мислячі громадяни суспільства, які розуміють перспективи демократичного устрою держави. Важливу роль у вихованні таких громадян відіграє шкільна освіта. Щоб зрозуміти сучасні суспільно-політичні проблеми, які в умовах глобалізації стають ще комплекснішими, спочатку необхідно провести критичний аналіз історичних, політичних та соціокультурних подій у суспільстві, а також забезпечити належну підготовку педагогічного персоналу. У статті, що написана в рамках спільного науково-дослідного проєкту «Вплив процесу глобалізації на формування професійних уявлень студентів спеціальності «Початкова освіта» в Австрії та Україні» Віденської вищої педагогічної школи, ТНПУ та ЗУНУ, здійснено порівняльний аналіз систем громадянської освіти в Україні та Австрії та відповідно до їхнього історичного розвитку для отримання висновків щодо підготовки майбутніх вчителів. Цей внесок пов’язаний із сучасним міжнародним дискурсом про центральні поняття громадянської освіти. Досліджено історію розвитку громадянської освіти в Україні та Австрії, показано сучасний стан розвитку цієї освітньої галузі та представлено результати аналізу навчальних програм педагогічних університетів щодо впровадження вказаної освіти в умовах глобалізації. Результати дискусії можуть допомогти теоретикам і практикам зрозуміти виклики громадянської освіти в часи глобалізації.uk_UA
dc.description.abstractIn the context of globalization citizenship education issues are re-emerging in the international scope, including the discussion of the citizenship education concept and the role and goal formulations of citizenship education. The problem of political education has recently become increasingly important. For example, against the background of difficult political events in Ukraine over the past two decades, it becomes clear that maintaining and developing democracy requires critical citizens of society who understand the prospects of a democratic system for the country. In order to understand current socio-political problems, it is first necessary to analyze a critical analysis of historical, political and socio-cultural developments in a society. The article was created as a part of the research project “Implications of global developments on job-related ideas of teacher training students in Austria and Ukraine” of the University College of Teacher Education Vienna, the TNPU and WUNU. The contribution of this article to the aim of the research project is therefore to compare the citizenship education system in Ukraine and Austria and their respective historical development in order to draw the conclusions for teacher training. This contribution is closely connected with an international current discourse on central concepts of citizenship education. The article deals with the history of the citizenship education in Ukraine and Austria, shows the current state of development of this educational area and presents the results of the curriculum analysis of the pedagogical universities with regard to the implementation of political education in the context of globalization. The results of the work can help theorists and practitioners to understand the challenges of citizenship education in times of globalization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectгромадянська освітаuk_UA
dc.subjectполітична освітаuk_UA
dc.subjectгромадянськістьuk_UA
dc.subjectглобальна громадянська освітаuk_UA
dc.subjectАвстріяuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectcitizenship educationuk_UA
dc.subjectpolitical educationuk_UA
dc.subjectcitizenshipuk_UA
dc.subjectglobal citizenship educationuk_UA
dc.subjectAustriauk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.titleТеоретичні засади впровадження громадянської освіти в Україні та Австріїuk_UA
dc.title.alternativeTHEORETICAL FUNDAMENTALS OF CITIZENSHIP EDUCATION INTRODUCTION IN UKRAINE AND AUSTRIAuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
GULLNER_TSARYK_MAURIČ_YASHCHYK.pdf360,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.