Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24115| Title: | Формування мотивації майбутніх інженерів-енергетиків до вивчення іноземної мови засобами проєктної технології |
| Other Titles: | The formation of motivation of future energy engineers to study a foreign language by means of project technology |
| Authors: | Горбатюк, Роман Михайлович Білан, Наталія Миколаївна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Горбатюк Р. М., Білан Н. М. Формування мотивації майбутніх інженерів-енергетиків до вивчення іноземної мови засобами проєктної технології // Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (25-26 березня 2021 року) : збірник наукових праць. Вінниця : ВНТУ, 2021. С. 53-55 |
| Issue Date: | 25-Mar-2021 |
| Publisher: | ВНТУ |
| Keywords: | іноземна мова майбутні інженери-енергетики мотивація проєктна технологія foreign language future energy engineers motivation project technology |
| Abstract: | У статті розглянуто особливості використання проєктної технології як активного засобу формування мотивації майбутніх інженерів-енергетиків до вивчення іноземної мови. Встановлено, що від сформованості мотиваційної сфери залежить результат іншомовної підготовки, рівень засвоєння метамови спеціальності.
Ключові слова: іноземна мова; майбутні інженери-енергетики; мотивація; проєктна технологія. The article considers the peculiarities of using project technology as an active means of the formation of motivating of future energy engineers to study a foreign language. It has been established that the result of foreign language training and the desire to learn the professional language style depend on the level of motivation sphere. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24115 |
| ISBN: | 978-966-641-837-4 |
| Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Horbatyuk_Bilan_innovats_tekhnol.pdf | 771,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.