Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24227
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧайка, Володимир Мирославович-
dc.contributor.authorШишак, А. М.-
dc.date.accessioned2022-01-24T11:42:15Z-
dc.date.available2022-01-24T11:42:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧайка В. М., Шишак А. М. Діджиталізація початкової освіти: проблеми і перспективи // Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2021. Вип. 50. С. 38-47.uk_UA
dc.identifier.issn2616-5597-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24227-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутність поняття «діджиталізація» як процесу, який передбачає перехід галузевої інформації та комунікації у цифровий формат; проаналізовано досвід іноземних держав (Естонії, Австрії, Великої Британії) щодо впровадження цифрової трансформації у сферу освіти (застосування освітніх інформаційних діджитал-платформ, призначення яких – забезпечити ефективну взаємодію учнів, їхніх батьків, педагогів та адміністрації школи; активне використання засобів цифрових технологій в освітньому процесі; обов’язкове вивчення програмування та інформаційних технологій у закладах загальної середньої освіти); досліджено особливості діджиталізації освітнього процесу початкової школи. Окреслено проблеми форсованої цифрової трансформації освіти: відсутність якісного україномовного та необхідність створення власного контенту для уроків; значні затрати часу та особистого ресурсу педагога; слабке врахування вікових особливостей молодших школярів; відсутність системності нормативно-правової бази та навчально-методичних матеріалів щодо діджиталізації освіти, зокрема початкової; недостатність умов для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи з інформаційно-цифрової компетентності; недостатнє забезпечення учасників освітнього процесу електронними освітніми ресурсами; значні матеріальні затрати; відсутність системного підходу в забезпеченні діджиталізації освіти; необхідність формування загальнонавчальних умінь роботи з цифровою інформацією в учнів початкової школи. Визначено перспективи системного вирішення проблем діджиталізації освітнього процесу початкової школи: зменшення кількості паперової роботи для педагога; забезпечення мобільності взаємодії всіх учасників освітнього процесу; підвищення рівня мотивованості учнів до навчання; підготовка конкурентноспроможного випускника.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of the concept of «digitalization» as a process that involves the transition of industry information and communication to digital format is substantiated in the article; the experience of foreign countries (Estonia, Austria, Great Britain) in implementing digital transformation in education is analyzed (application of digital educational information platforms, designed to ensure effective interaction of pupils, their parents, teachers and school administration; active application of digital technologies in education process; compulsory study of programming and information technologies in general secondary education); the features of digitalization of the educational process of primary school were explored in the article. The problems of forced digital transformation of education are traced: the lack of quality Ukrainian-language and the need to create their own content for the lessons; considerable of time and personal resources of the teacher; weak consideration of the age special feature of pupil of primary school; lack of systematic legal framework and educational materials on the digitalization of education, including of primary school; insufficiency of conditions for advanced training of teachers of primary school in information and digital competence; insufficient provision of participants of the educational process with electronic educational resources; significant material costs; lack of a systematic approach to ensuring the digitalization of education; the need for the formation of general skills of working with digital information in pupil of primary school. Prospects for the systematic solution of problems of digitalization of the educational process of primary school are determined: diminution of the number of paper work for the teacher; ensuring the mobility of interaction of all participants in the educational process; increasing the level of pupils’ motivation to learn; preparation of a competitive graduate.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»uk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectпроцес діджиталізаціїuk_UA
dc.subjectцифрова інформаціяuk_UA
dc.subjectцифрова трансформація освітиuk_UA
dc.subjectдіджиталізація початкової освітиuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectучень початкової школиuk_UA
dc.subjectвчитель початкової школиuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectprocess of digitalizationuk_UA
dc.subjectdigital informationuk_UA
dc.subjectdigital transformation of educationuk_UA
dc.subjectdigitalization of primary educationuk_UA
dc.subjectprimary schooluk_UA
dc.subjectpupil of primary schooluk_UA
dc.subjectteacher of primary schooluk_UA
dc.titleДіджиталізація початкової освіти: проблеми і перспективиuk_UA
dc.title.alternativeDIGITALIZATION OF PRIMARY EDUCATION: PROBLEMS AND PROSPECTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaika_Shyshak.pdf836,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.