Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лупак, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T13:54:41Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T13:54:41Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Лупак Н. М. Організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування інтермедіальної комунікативної діяльності майбутніх учителів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освіти // Вектор современной педагогико-психологической науки в Украине и странах ЕС : коллективная монография. Рига : Балтия Паблишинг, 2020. С. 409-426 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24237 | - |
dc.description.abstract | Висвітлено особливості та базові положення інтермедіальної комунікативної діяльності майбутніх учителів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освіти. Зазначено, що інтермедіальна комунікативна діяльність, яка ґрунтується на засадах поліхудожнього розвитку особистості, постає інноваційним напрямом мистецької освіти, пріоритетним вектором дослідження текстів культури (цифрових, нецифрових), в основі якого закладені процеси декодування художньої інформації з метою пошуку в ній особистісного смислу. Йдеться про інтермедіальність як онтологічну сутність мистецтва (інтермедіальність як міжмистецьку взаємодію) та здатність особистості її (сутність) відчути, пережити, перекласти, декодувати, інтерпретувати на основі фахових знань і комунікативних умінь. Окреслено різні підходи науковців до визначення поняття «організаційно-педагогічні умови». Визначено й обґрунтовано організаційно-педагогічні умови ефективного функціону- вання інтермедіальної комунікативної діяльності майбутніх учителів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освіти, зокрема: спонукання до творчого самовираження шляхом створення художньо-інтегративного освітнього середовища; оптимальне поєднання теоретичного і практичного (комунікативного) чинників в опануванні мистецьких дисциплін; апробацію і створення нових комунікативних практик. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Балтия Паблишинг | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування інтермедіальної комунікативної діяльності майбутніх учителів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Monograph chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи з монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
LUPAK_monografia.pdf | 489,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.