Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24423
Title: Креативні індустрії крізь призму конструювання територіальної ідентичності: децентралізаційний контекст
Other Titles: Creative industries through the prism of construction of territorial identity: decentralization context
Authors: Задворний, Сергій Ігорович
Bibliographic description (Ukraine): Задворний С. Креативні індустрії крізь призму конструювання територіальної ідентичності: децентралізаційний контекст // Суспільна географія і картографія: наукова спадщина та сучасні українознавчі студії : матеріали Всеукраїнського наукового онлайн-семінару з участю закордонних учених, присвяченого 120-літтю від народження професора Володимира Кубійовича (1900–1985) (Україна, м. Львів, 17 грудня 2020 р.). Львів : Простір-М, 2021. С. 114-119
Issue Date: 20-May-2021
Publisher: Простір-М
Keywords: креатив
індустрія
культура
мистецтво
ідентичність
громада
децентралізація
creative
industry
culture
art
identity
community
decentralization
Abstract: Стаття присвячена розгляду особливостей креативних індустрій як інструменту конструювання територіальної ідентичності населення громад у процесі реформи децентралізації. Розглянуто актуальні питання впровадження в українське законодавство і практичну діяльність поняття «креативні індустрії». Здійснено характеристику креативних видів економічної діяльності у контексті їх впливу на територіальну ідентифікацію. Проведено групування галузей креативних індустрій за ступенем впливу на локальну спільноту. Виявлено основні проблеми реалізації світового досвіду підтримки функціонування креативних індустрій в Україні на рівні локальних спільнот.
The article is devoted to the peculiarities of creative industries as a tool for constructing the territorial identity of the population of communities in the process of decentralization reform. The topical issues of introduction of the concept of «creative industries» into the Ukrainian legislation and practical activity are considered. The characterization of creative types of economic activity in the context of their influence on territorial identification is carried out. The groups of creative industries were grouped according to the degree of influence on the local community. The main problems of realization of world experience of support of functioning of creative industries in Ukraine at the level of local communities are revealed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24423
ISBN: 978-617-10-0486-3
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zadv1.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.