Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатіяш, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2022-02-01T10:00:51Z-
dc.date.available2022-02-01T10:00:51Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМатіяш В. Активні форми навчання майбутніх учителів засобами педагогічного краєзнавства // Наука і освіта. 2003. №5-6. С. 113-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24442-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме усовершенствования подготовки будущих учителей средствами педагогического краеведения. Автор раскрывает сущность понятия «педагогическое краеведение», определяет его функции в подготовке будущего специалиста. Большое внимание в статье уделяется раскрытию содержания активных форм и методов обучения студентов на материале педагогического краеведения.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of improving future teachers’ training by means of pedagogical country studies. The author shows phenomenon "pedagogical country studies", defines its functions in training specialists. A great deal of attention in the article is given to explaining the contents of active form and methods in training future teachers on the bases of pedagogical country studies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАктивні форми навчання майбутніх учителів засобами педагогічного краєзнавстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matiiash__2003.pdf640,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.