Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24471
Назва: Зміст та структура соціального лідерства майбутніх фахівців у галузі соціальної роботи
Інші назви: STRUCTURE OF SOCIAL LEADERSHIP OF FUTURE SOCIAL WORKERS IN THE FIELD OF SOCIAL WORK
Автори: Бибик, Дар’я
Бібліографічний опис: Бибик Д. Зміст та структура соціального лідерства майбутніх фахівців у галузі соціальної роботи // Social Work and Education. 2021. Vol. 8, No. 2. P. 138-151
Дата публікації: 2021
Ключові слова: соціальне лідерство
соціальна робота
майбутні соціальні працівники
компоненти структури
social leadership
social work
future social workers
components of structure
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена потребою реальної практики підготовки соціальних працівників у формуванні соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників як основних ініціаторів соціальних змін та удосконалення соціальної роботи. У статті на основі узагальнення результатів наукових досліджень представлено зміст та відповідні складові, компоненти та показники соціального лідерства майбутніх фахівців у галузі соціальної роботи. Метою статті є узагальнення наукового стану розроблення структури соціального лідерства майбутніх фахівців у галузі соціальної роботи та виявлення основних складових компонентів і показників з урахуванням вимог до сучасних фахівців у галузі соціальної роботи. Для виконання поставленої мети та завдань застосовувалися методи порівняння, узагальнення, синтезу, системного аналізу та експертного оцінювання для уточнення змісту поняття «соціальне лідерство соціальних працівників», його компонентів й показників. Встановлено, що експерти-стейкхолдери, володіючи необхідними знаннями, навичками та компетенціями, при створенні відповідних можливостей, можуть ефективно оцінити показники структурних компонентів соціального лідерства майбутніх соціальних працівників. За результатами експертного оцінювання здійснено уточнення показників соціального лідерства відповідних структурних компонентів: орієнтування на соціальні зміни як цінності соціальної роботи; розширення можливостей щодо управління знаннями та ресурсами соціальної роботи; забезпечення розвитку аналітичного і креативного мислення соціальних працівників; прагнення до ефективної партнерської співпраці та командної взаємодії. Акцентовано на тому, що зазначені структурні компоненти є взаємопов’язаними та взаємозалежними, а врахування їх змісту є важливим для формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників в процесі професійної підготовки.
The relevance of the study is due to the need for real practice of training social workers in the formation of social leadership among future social workers as the main initiators of social changes and improvement of social work. The article presents the content and relevant components, components and indicators of social leadership of future specialists in the field of social work based on the synthesis of the results of scientific research. The purpose of the article is to summarize the scientific state of the development of the structure of social leadership of future specialists in the field of social work and to identify the main components and indicators, taking into account the requirements for modern specialists in the field of social work. Methods of comparison, generalization, synthesis, system analysis and expert assessment were used to clarify the content of the concept of "social leadership of social workers", its components and indicators. It has been established that stakeholder experts, with the necessary knowledge, skills and competencies, can effectively assess the indicators of the structural components of social leadership of future social workers when creating appropriate opportunities. Based on the results of the expert assessment, the indicators of social leadership of the relevant structural components were clarified: orientation to social changes as the value of social work; increased capacity to manage social work knowledge and resources; ensuring the development of analytical and creative thinking of social workers; striving for effective partnerships and team collaboration. It is emphasized that these structural components are interrelated and interdependent, and taking into account their content is important for the formation of social leadership among future social workers in the process of training.
Опис: DOI : 10.25128/2520-6230.21.2.1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24471
Розташовується у зібраннях:Social Work and Education Vol. 8 No. 2 (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bybyk.pdf769,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.