Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/244
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМикитенко, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T08:44:58Z-
dc.date.available2011-09-26T08:44:58Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationМикитенко, Н. О. Структура іншомовної професійної підготовки фахівця природничого профілю у вищих навчальних закладах України / Н. О. Микитенко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 38-45.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/244-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості та ключові характеристики моделі іншомовної професійної підготовки фахівця природничого профілю у ВНЗ України. Визначено цілі навчання іноземної мови студентів природничих спеціальностей, основні вимоги до знань та вмінь студентів. Узагальнено теоретичні засади, здійснено аналіз принципів й організаційних особливостей іншомовної професійної підготовки студентів вказаних спеціальностей. Обґрунтовано основні принципи формування змісту іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців природничого профілю.en_US
dc.description.abstractПроанализированы особенности и ключевые характеристики модели иноязычной профессиональной подготовки специалиста природоведческого профиля в высших учебных заведениях Украины. Определены цели обучения иностранному языку студентов природоведческих специальностей, требования к знаниям и умениям студентов. Обобщены теоретические основы, произведен анализ принципов и организационных особенностей иноязычной профессиональной подготовки студентов указанных специальностей. Обоснованы ведущие принципы формирования содержания иноязычной профессиональной подготовки будущих специалистов природоведческого профиля.en_US
dc.description.abstractThe article deals with specific features and key descriptions of the model of teaching ESP to students majoring in sciences in the universities of Ukraine. The main goals of ESP studying and requirements to students’ knowledge and skills have been defined. Theoretical basics of ESP teaching have been generalized. The main principles and organizational peculiarities of teaching ESP to students majoring in sciences have been analysed. The main principles of forming the content of ESP training for future professionals in the realm of Sciences have been grounded.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectструктура іншомовної професійної підготовки фахівця природничого профілюen_US
dc.subjectцілі навчанняen_US
dc.subjectтеоретичні засади професійної підготовкиen_US
dc.subjectпринципи підготовки фахівцівen_US
dc.subjectзміст іншомовної професійної підготовкиen_US
dc.subjectпринципи формування змістуen_US
dc.titleСтруктура іншомовної професійної підготовки фахівця природничого профілю у вищих навчальних закладах Україниen_US
dc.title.alternativeСтруктура иноязычной профессиональной подготовки специалиста природоведческого профиля в высших учебных заведениях Украиныen_US
dc.title.alternativeStructure of teaching esp to future professional in the realm of sciences at the universities of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mukutenko.pdf240,76 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.