Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24521
Название: Government Recruitment Programme for Unemployed Graduates and Issues: Lack of professional vision, mismatch of skills, and unsatisfied job roles
Другие названия: Аналіз основних проблем функціонування державної програми працевлаштування безробітних випускників
Авторы: Vivek, Ramkrishnan
Nanthagopan, Yogarajah
Библиографическое описание: Vivek, R., Nanthagopan, Yo. Government Recruitment Programme for Unemployed Graduates and Issues: Lack of professional vision, mismatch of skills, and unsatisfied job roles // Social Work and Education. 2021. Vol. 8, No. 4. P. 550-571
Дата публикации: 2021
Ключевые слова: government recruitment programme
graduate appointments
lack of professional vision
mismatch of skills
unsatisfied job roles
державна програма набору персоналу
призначення випускників
відсутність професійного бачення
невідповідність навичок
незадоволення посадою
Краткий осмотр (реферат): In recent years, following the conclusion of the presidential elections in Sri Lanka, the government has launched an electoral pledge to employ more than 50,000 graduates who had been promised jobs. However, while the effort is laudable, it has run into many problems on the part of graduates as a result of poor governance decision-making in the public sector, particularly among policymakers. Concerning the graduate government appointment process, graduates are first assigned to the divisional secretariat offices and then recruited to fill government positions. The positions that have been offered are not consistent with the credential levels of the applicants, and the positions have been offered without a proper job interview or conversation with the candidate. Therefore, these graduate government positions raise several practical concerns related to the graduate perspective. The sample for the study consists of 20 graduates who have received new government jobs in Sri Lanka. The study adopted the qualitative methods; text analysis, summary, and topic analysis, which allowed the researcher to obtain a more complete understanding of the responses. The study has helped raise questions about graduates' perspectives, including lack of professional vision, skills mismatch, and unsatisfied job roles. Therefore, the study practically contributed to government policymakers adopting the appropriate system and strategies in the government's recruitment programme for unemployed graduates.
Впродовж останніх років, після завершення президентських виборів у Шрі-Ланці, уряд дав передвиборну обіцянку працевлаштувати понад 50 000 випускників, яким була обіцяна робота. Проте, незважаючи на те, що ці зусилля заслуговують на похвалу, зіткнулися з багатьма проблемами з боку випускників через неякісне прийняття управлінських рішень у державному секторі, особливо серед політиків. Що стосується процесу призначення випускників в уряд, то випускники спочатку призначаються до відділень секретаріату, а потім наймаються на посади в уряді. Пропоновані посади не відповідають кваліфікаційному рівню претендентів, були запропоновані без відповідної співбесіди чи бесіди з кандидатом. Таким чином, пропозиції щодо подас, запропонованих урядом випускникам спричинили появу кількох практичних проблем, пов’язаних із перспективами подальшого кар'єрного росту випускників. Вибірка для дослідження складається з 20 випускників, які отримали нову державну роботу на Шрі-Ланці. У дослідженні були використані якісні методи: аналіз тексту, резюме та аналіз теми, що дозволило досліднику отримати більш повне уявлення про відповіді. Проведене дослідження дало змогу виявими проблеми та отримати відповіді на запитання щодо перспектив подальшого кар'єрного росту випускників; відсутності професійного бачення, невідповідності навичок і незадоволеність отриманими посадами. Таким чином, дослідження практично сприяло ухваленню державними політиками відповідної системи та стратегій у державній програмі набору безробітних випускників.
Описание: DOI : 10.25128/2520-6230.21.4.11
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24521
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 8 No. 4 (2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vivek.pdf704,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.