Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24530
Title: The social dimension of access policies higher education in the 1970-1998 in Greece.
Other Titles: Соціальна дименція при доступі до вищої освіти у 1970-1998 роках у Греції
Authors: Karantonis, Dimitris
Bibliographic description (Ukraine): Karantonis D. The social dimension of access policies higher education in the 1970-1998 in Greece. // Social Work and Education. 2020. Vol. 7, n. 1. P. 135-142.
Issue Date: 2020
Keywords: education
higher education
reforms
освіта
вища освіта
реформи
Abstract: Educational reforms contributed to transforming the way the education system performs functions of choice, specialization and reproduction. Basic features of this transformation are a) the shift of choice from one step to the next and b) internal differentiation, which are directly related their. In several cases, the shift of choice to the next step was accompanied from internal grade differentiation. Also, widening participation in a step has always been accompanied by the strengthening of internal differentiation and / or internal differentiation of the next step through one Multi-level network of options.
Відповідно до теорії культурного капіталу вибір, спеціалізація та відтворення є ключовими функціями системи освіти. Функції, які безпосередньо пов'язані між собою і сприяють збереженню та відтворенню соціальної структури (Патерека, 1986, с.78-90), є основними соціальними функціями системи освіти. У всіх освітніх реформах післявоєнного періоду, навіть після середини 1980-х років, коли спостерігався ідеологічний зсув, внесок освіти в економічний розвиток країни та забезпечення рівних освітніх можливостей були основними принципами та завданнями. Ці основні принципи або цілі реформи освіти пов'язані з основними функціями системи освіти. Зокрема, об'єктивний внесок освіти в економічний розвиток країни пов'язаний зі спеціалізацією функцій освіти та реалізується з метою забезпечення рівних можливостей при виборі та розширенні соціального відтворення. Метою цього дослідження є вивчення взаємозв'язку між владою та освітніми реформами та соціальними функціями, які вона виконує в освіті в 1970-1998 рр. у Греції. Цей період характеризується як період реформ освіти у країні, зокрема: (а) 1976/77 по 1980/81 роки: реформа освіти 1976/77; та (b) 1981/82 по 1997/98 роки: реформа освіти 1981-85 років. В останній період (1981/82 по 1997/98) корекція реформи 1997 року. Упродовж досліджуваного періоду всі освітні реформи визначали серед своїх головних цілей внесок освіти в економічний розвиток та соціальну справедливість. Економічний розвиток був пов'язаний з розвитком професійно технічної освіти. Соціальна справедливість у формі гарантування рівних можливостей для освіти була пов'язана з рядом заходів (наприклад, безкоштовна освіта, початкова школа, обов’язкова освіта на дев'ять років тощо) і головним чином шляхом розширення системи освіти. В результаті проведеного дослідження з’ясовано, що освітні реформи сприяли трансформації способу, яким система освіти виконує функції вибору, спеціалізації та відтворення. Основними ознаками цього перетворення є: а) перехід вибору з одного кроку на інший і б) внутрішня диференціація, які безпосередньо пов'язані між собою. У кількох випадках перехід вибору до наступного кроку супроводжувався внутрішнім розрізненням класів. Також розширення участі в кроці завжди супроводжувалося посиленням внутрішньої диференціації та / або внутрішньої диференціації наступного кроку через одну багаторівневу мережу варіантів
Description: DOI:10.25128/2520-6230.20.1.10.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24530
Appears in Collections:Social Work and Education Vol. 7 No. 1 (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dimitris.pdf601,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.