Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24584
Назва: Особливості формування конкурентостійкості підприємств сільського зеленого туризму на засадах маркетингу
Автори: Горошко, А.
Бібліографічний опис: Горошко А. Особливості формування конкурентостійкості підприємств сільського зеленого туризму на засадах маркетингу / наук. кер. І. В. Поплавська // Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка : збірник наукових праць. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. Вип. 1 (4). С. 54-58
Дата публікації: 2021
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24584
Розташовується у зібраннях:Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка. Вип. 1 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13_Goroshko.pdf421,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.