Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24725
Назва: Сутність і специфіка іншомовної професійної компетентності майбутніх морських фахівціву процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуван-ням
Інші назви: THE ESSENCE AND SPECIFIC FEATURES OF PROFESSIONAL COMPETENCE FOR SEAFARER SPECIALISTS IN THE PROCESS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES
Автори: Тимощук, Юлія
Бібліографічний опис: Тимощук Ю. Сутність і специфіка іншомовної професійної компетентності майбутніх морських фахівців у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням // Social Work and Education. 2019. Vol. 6, No. 4. P. 419-426
Дата публікації: 2019
Ключові слова: іншомовна комунікація
комунікативна компетентність
англійська мова за професійним спрямуванням
комунікативний підхід; фахівець
foreign communication
communicative competence
Professional English
communicative approach
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність і специфіку іншомовної професійної компетентності майбутніх моряків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням, а також питання розвитку професійно-комунікативної компетентності у курсантів вищих морських навчальних закладів засобами вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Звертається особлива увага на впровадження комунікативного підходу у вивченні іноземної мови. Крім того автор визначає роль іншомовної комунікативної компетентності у становленні професійного морського фахівця. Визначено основні компоненти комунікативної компетентності та методи навчання, характеризуються фактори готовності курсантів до майбутньої професійної діяльності. Визначено, що іншомовна професійна компетентність майбутніх фахівців майбутніх моряків – це сукупність лексичних, граматичних, соціокультурних і власне конкретно професійних знань, умінь і навичок, необхідних для іншомовного спілкування у різних ситуаціях і сферах, які пов’язані з безпосереднім виконанням професійних завдань та функціональних обов’язків.
The article deals with the issues connected with the essence and characterize the specific foreign language professional competence of future marine specialists in the process of studying English in a professional direction. The analysis of recent publications on the topic is carried out; the basic peculiarities of seafarer specialist foreign language professional competence are revealed. Special attention is paid to implementing the communicative approach to studying foreign languages. In addition to that, the author determines the role of foreign communicative competence in the process of forming a well-qualified seaman. Key components of communicative competence and training methods are defined; factors of cadets’ readiness for future professional activity are characterized. It is determined that foreign professional competence of future seafarers is complex of lexical, grammar, social and cultural and professional knowledge, skills needed for foreign communication in different situations and spheres that are interconnected with fulfillment of professional tasks and functional duties. The essence of a foreign seafarer’s professional competence in foreign language is revealed in a certain level of foreign language learning, getting of socio-cultural and professional knowledge, skills and abilities that make it possible to use language appropriately depending on the situation of professional communication. The totality of training with life situations is possible in professional activity, the introduction of a communicative approach in teaching – all these are the undisputed key to becoming a fully developed, capable of high quality work and self-organization of a professional seaman. The main idea which the author wanted to cover in the article is the importance of communicative competence and also foreign communicative approach in forming a comprehensively developed seaman, ready to his professional activities and also to act appropriately in all possible extreme situations which may occur.
Опис: DOI : 10.25128/2520-6230.19.4.7
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24725
Розташовується у зібраннях:Social Work and Education Vol. 6 No. 4 (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tymowuk.pdf512,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.