Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіткар, Віктор Ілліч-
dc.contributor.authorСіткар, Степан Вікторович-
dc.date.accessioned2022-02-21T09:21:48Z-
dc.date.available2022-02-21T09:21:48Z-
dc.date.issued2021-11-26-
dc.identifier.citationСіткар В. І., Сіткар С. В. Вплив пандемії на психічне здоров’я та освітній менеджмент учасників освітнього процесу // Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів V регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 26 листопада 2021 р.). Тернопіль, 2021. С. 113-117uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24801-
dc.description.abstractВ статті звертається увага на те, що в умовах пандемії, яка триває вже другий рік, і дистанційного навчання учасники освітнього процесу можуть переживати проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям: підвищення тривожності, депресію, стрес, страх. Зазначено, що перехід на дистанційне навчання детермінований пандемією COVID-19 спричинив погіршення якості та доступності освіти, а також загострення низки освітніх нерівностей. Наведено результати погіршення психічного здоров’я, з причини переходу на дистанційне навчання в освітніх закладах різних країн, зокрема Іспанії, Нідерландах, Канаді, Португалії та Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectпсихічне здоров’яuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectучасники освітнього процесуuk_UA
dc.titleВплив пандемії на психічне здоров’я та освітній менеджмент учасників освітнього процесуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sitkar.pdf725,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.