Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24801
Назва: Вплив пандемії на психічне здоров’я та освітній менеджмент учасників освітнього процесу
Автори: Сіткар, Віктор Ілліч
Сіткар, Степан Вікторович
Бібліографічний опис: Сіткар В. І., Сіткар С. В. Вплив пандемії на психічне здоров’я та освітній менеджмент учасників освітнього процесу // Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: збірник матеріалів V регіональної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 26 листопада 2021 р.). Тернопіль, 2021. С. 113-117
Дата публікації: 26-лис-2021
Ключові слова: освіта
пандемія
менеджмент
психічне здоров’я
дистанційне навчання
учасники освітнього процесу
Короткий огляд (реферат): В статті звертається увага на те, що в умовах пандемії, яка триває вже другий рік, і дистанційного навчання учасники освітнього процесу можуть переживати проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям: підвищення тривожності, депресію, стрес, страх. Зазначено, що перехід на дистанційне навчання детермінований пандемією COVID-19 спричинив погіршення якості та доступності освіти, а також загострення низки освітніх нерівностей. Наведено результати погіршення психічного здоров’я, з причини переходу на дистанційне навчання в освітніх закладах різних країн, зокрема Іспанії, Нідерландах, Канаді, Португалії та Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24801
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sitkar.pdf725,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.