Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24863
Назва: Методика вивчення неповних речень на уроках української мови
Автори: Рудак, Ангеліна Іванівна
Бібліографічний опис: Рудак А. І. Методика вивчення неповних речень на уроках української мови / наук. кер. М. Й. Криськів // Science, innovations and education: problems and prospects: the 9 th International scientific and practical conference, april 6-8, 2022. Tokyo : CPN Publishing Group, 2022. P. 293-301.
Дата публікації: 6-кві-2022
Ключові слова: неповне речення
речення
член речення
вправи
синтаксична структура
Короткий огляд (реферат): У статті досліджена проблема методики вивчення неповних речень на уроках української мови в загальноосвітній школі; розглянуто опрацювання неповних речень з метою збагачення синтаксичної структури мовлення школярів; проведено аналіз формальних, семантичних особливостей неповних речень та їх типів; запропоновано низку вправ, спрямованих на формування уміння вживати неповні речення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24863
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rudak.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.