Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24869
Название: Педагогічна (фахова) практика у проектуванні індивідуальної освітньої траєкторії студента
Другие названия: Pedagogical (professional) practical training in designing student’s individual educational path
Авторы: Багрій, Вікторія
Библиографическое описание: Багрій В. Педагогічна (фахова) практика у проектуванні індивідуальної освітньої траєкторії студента // Social Work and Education. 2017. Vol. 4, No. 1. P. 93-102
Дата публикации: 2017
Ключевые слова: педагогічна практика
проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента
практична підготовка майбутнього соціального працівника/педагога
pedagogical practical training
designing student’s individual educational path
practical training of future social worker/teachers
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена питанням проектування індивідуальної освітньої траєкторії студента під час проходження педагогічної (фахової) практики. Визначено сутність такого проектування, з’ясовано його умови ефективності в контексті організаційно-педагогічного забезпечення практичної підготовки майбутніх соціальних працівників/педагогів.
The problem of pedagogical (professional) practical training in designing student’s individual educational path is revealed in the article. The essence of the individual educational path designing is determined. The terms of its efficiency are grounded in the context of organizational and pedagogical support of the future social workers / teachers practical training.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24869
ISSN: 2520-6230
2520-6451
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 4 No. 1 (2017)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bagrij.pdf447,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.