Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвійчук, Борис-
dc.date.accessioned2022-04-20T10:02:18Z-
dc.date.available2022-04-20T10:02:18Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМатвійчук Б. Суспільно-географічна сутність малого бізнесу: теоретико-методологічні засади // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Географія. Тернопіль : ТНПУ, 2007. Вип. 1. С. 104-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24895-
dc.description.abstractBasic approaches are considered in relation to interpretation of small enterprise (small business) in foreign and domestic literature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesГеографія;-
dc.titleСуспільно-географічна сутність малого бізнесу: теоретико-методологічні засадиuk_UA
dc.title.alternativePUBLIC-GEOGRAPHICAL ESSENCE OF SMALL BUSINESS: THEORETICAL-METHODOLOGICAL BASESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія. 2007. № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matviychyk.pdf338,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.