Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24978
Назва: Профорієнтація та вибір майбутньої професії
Інші назви: Career guidance and selection of future profession
Автори: Ніжинська, Ірина
Бібліографічний опис: Ніжинська І. Профорієнтація та вибір майбутньої професії // Social Work and Education. 2016. Vol. 3, No. 1. P. 28-34
Дата публікації: 2016
Ключові слова: профорієнтація
вибір професії
школярі
vocational guidance
career choices
schoolchildren
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено значення профорієнтації як чинника вибору майбутньої професії. Визначено, що основними різновидами профорієнтації є: профосвіта, профконсультація і профвідбір, залучення фахівців центру зайнятості, технікумів, студентів, які в повному обсязі знайомлять школярів з особливостями майбутньої професійної діяльності. Встановлено, професійна орієнтація – це складна науково-практична робота, яка складається з глибоких знань про зміст та умови професійної діяльності, вимоги до професійних якостей та умінь людини. Головними цілями профорієнтаційної роботи є допомога людині в обранні професії шляхом співвідношення себе з вимогами того чи іншого виду діяльності, посилення конкурентоспроможності працівника на ринку праці та досягнення ефективної зайнятості населення. Основними її етапами є: професійна інформація, професійна консультація, професійний відбір і професійна адаптація. У процесі опитування визначено чинники, що впливають на вибір професії. Серед чинників можна виділити наступні: одна професія – це на все життя; престиж професії – це найголовніше; подобається людина – подобається професія; улюблений шкільний предмет = професія.
The importance of career guidance as a factor in choosing a future profession is explored in the article. It is determined that the main varieties of career guidance we can reffer: professional education, professional counseling and professional selection, involvement of specialists of the employment center, technical schools, students, who fully acquaint the students with the features of future professional activity. It is established that professional orientation is a complex scientific and practical work, which consists of a deep knowledge of the content and conditions of professional activity, requirements for professional qualities and skills of a person. The main goals of career guidance are to assist the person in choosing a profession by matching themselves with the requirements of a particular activity, enhancing the competitiveness of the employee in the labor market and achieving effective employment of the population. Its main stages are: professional information, professional consultation, professional selection and professional adaptation. The survey determines the factors that influence the choice of profession. Among the factors are the following: one profession is for life; the prestige of the profession is the most important thing; like a person – like a profession; favorite school subject = profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24978
ISSN: 2520-6230
2520-6451
Розташовується у зібраннях:Social Work and Education Vol. 3 No. 1 (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nizhynska.pdf739,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.