Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25045
Title: Моделі інклюзивної освіти для дітей з синдромом Дауна як осіб з особливими потребами: зарубіжний досвід та можливість його запровадження в Україні
Authors: Слободюк, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Слободюк Н. Моделі інклюзивної освіти для дітей з синдромом Дауна як осіб з особливими потребами: зарубіжний досвід та можливість його запровадження в Україні // Social Work and Education. 2015. Vol. 2, No. 1. P. 74-80
Issue Date: 2015
Keywords: діти з синдромом Дауна
інклюзія
модель інклюзивної освіти
children with Down syndrome
inclusion
inclusive education model
Abstract: В останні роки різко зростає увага до проблем реалізації інклюзивної освіти по відношенню до осіб з особливими потребами, зокрема і до осіб з синдромом Дауна. За даними українського науково-дослідного центру «ГУРТ» та Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром» в Україні проживає близько 15-ти тисяч осіб з синдромом Дауна, з них 7-8 тисяч – діти. Реалії сучасного суспільства виключають можливість отримання такими дітьми базової та середньої освіти на рівні з усіма. У нас зроблені перші кроки щодо реалізації концепції інклюзивної освіти, проте вона є не повністю розвиненою та адаптованою до нашого суспільства. Постає потреба у аналізі практик зарубіжних країн щодо реалізації принципу права людини з особливими потребами на здобуття освіти в умовах інклюзії.
In recent years, dramatically increasing attention to the problems of inclusive education in relation to persons with disabilities, including persons with Down syndrome. According to the Ukrainian Research Center "HURT" and Ukrainian Charitable Organization "Down Syndrome" in Ukraine has about 15 thousand people with Down syndrome are 7-8 thousand - children. The realities of modern society rule out the possibility of obtaining such children basic and secondary education at all. We have made the first steps to implement the concept of inclusive education, but it is not fully developed and adapted to our society. There is a need to analyze practices of foreign countries to implement the principles of human rights with special needs in education in terms of inclusion.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25045
ISSN: 2520-6451
2520-6230
Appears in Collections:Social Work and Education Vol. 2 No. 1 (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sloboduk.pdf596,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.