Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/253
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПарфанович, Іванна Іванівна-
dc.date.accessioned2011-09-26T10:03:31Z-
dc.date.available2011-09-26T10:03:31Z-
dc.date.issued2010-08-
dc.identifier.citationПарфанович, І. І. Особливості аутоагресивної поведінки дівчат шкільного віку / І. І. Парфанович // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 90-97.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/253-
dc.description.abstractСучасний освітній менеджмент, психологічні й педагогічні умови соціального виховання дівчат шкільного віку вимагають перегляду підходів до цього процесу. Це передбачає розкриття теоретичних підходів до пояснення особливостей і механізму формування аутоагресивної поведінки, видів адикцій та специфіки прояву суїциду і парасуїциду у дівчат шкільного віку, дослідження соціальних і психологічних аспектів адитивної і суїцидальної поведінки осіб цієї категорії. Аналізом теоретичних джерел, проведеним анкетуванням визначено детермінанти, стан, динаміку, особливості їх прояву серед дівчат шкільного віку.en_US
dc.description.abstractСовременный образовательный менеджмент, психологические и педагогические условия социального воспитания девочек школьного возраста требуют пересмотра подходов к этому процессу. Это предусматривает раскрытия теоретических подходов к обьяснению особенностей и механизма формирования аутоагрессивного поведения, видов адикций и специфики проявлений суицида и парасуицида у девочек школьного возраста, изучения социальных и психологических аспектов адиктивного и суицидального поведения личностей этой категории. Анализом теоретических источников, проведенным анкетированием выделены детерминанты, состояние, динамику, особенности их проявления среди девочек школьного возраста.en_US
dc.description.abstractThe article explores theoretical approaches to explain the peculiarities of formation of auto aggressive behaviour, specific expression of girls’ suicide and par suicide. The social and psychological aspects of addictive and suicidal behaviour of mentioned category have been analysed. The social risks provoke the emergence of socio-psychological and psychoemotional risks. The position of individual disadaptation is formed on the background of unstable, dynamic processes of social environment. The author has defined that girls’ auto aggressive behaviour is characterized by psychological preconditions rotated in different spheres of life determinants, conditions, dynamics and the peculiarities of their manifestation among the schoolgirls were defined with the help of theoretical sources analysis.Girls’ auto aggressive behavior.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectаутоагресивна поведінка дівчатen_US
dc.titleОсобливості аутоагресивної поведінки дівчат шкільного вікуen_US
dc.title.alternativeОсобенности аутоагрессивного поведения девочек школьного возрастаen_US
dc.title.alternativeThe features of girls’ auto aggressive behavior displayen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Parfanovuch.pdf151,4 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.