Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25529Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | М’ясковський, Михайло Євстахович | - |
| dc.date.accessioned | 2022-05-30T10:21:45Z | - |
| dc.date.available | 2022-05-30T10:21:45Z | - |
| dc.date.issued | 2022-05-19 | - |
| dc.identifier.citation | М’ясковський М. Є. Критичний аналіз особливостей сучасної моделі підготовки учителів у ФРН // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу : збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (19 травня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 92-95 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25529 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.title | Критичний аналіз особливостей сучасної моделі підготовки учителів у ФРН | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|
| Maskov.pdf | 476,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.